اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سمنت

یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت این محصول این است که طرح ها و رنگ های مختلف و بسیار جالبی دارد. به این ترتیب با هر سلیقه ای می توانید محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.از دیگر مزایای خوب سمنت پلاست این است که نسبت به سنگ واقعی، وزن بسیار کمتری دارند. به همین خاطر است که حمل ونقل و نصب آن ها بسیار ساده تر و راحت تر خواهد بود.

باید بدانید که سنگ های مصنوعی سمنت پلاست در سایزها و اندازه های مختلفی تولید می شوند و دقیقه به همین خاطر است که نیاز چندانی به برش آن ها نخواهید داشت. برعکس سنگ های واقعی که ممکن است نیاز به تراشکاری و برش زیادی داشته باشند تا قابل استفاده شوند.در برابر فشارهای کششی مقاومت خیلی بیشتری نسبت به سنگ های واقعی از خود نشان می دهند. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل نمایید که با فشار یا ضربه، کمتر دچار آسیب خواهند شد.

از دیگر ویژگی های بی نظیر سمنت پلاست این است که خاصیت چسبندگی خیلی خوبی با مصالح ساختمانی دارند. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل نمایید که تا سال ها، سر جای خود باقی می مانند و دچار مشکل نخواهند شد.حتماً شما همسنگ هایی را دیده اید که با قرارگیری طولانی مدت در معرض اشعه ی مضر خورشید یا باد و باران، دچار تغییر رنگ و شکل می شوند؛ اما سنگ های مصنوعی سمنت پلاست، مقاومت خوبی در برابر این گونه موارد دارند.

هم چنین بیشتر مواقع از سمنت پلاست در نواحی سردسیری استفاده می شود چراکه دوام خوبی در برابر سرمای زیاد دارند. گل ها دیده شده است که سمنت پلاست در دمای زیر 50 درجه هم بدون مشکل و شکستگی بوده است.

البته لازم به ذکر است که سمنت پلاست نه فقط در محیط های سرد، به خوبی عمل می کند، بلکه در محیط هایی که شرایط جوی پر نوسانی دارند (مانند کویرها که روز گرم و شب سرد می شوند) نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و دچار ترک خوردگی یا شکستگی نمی شود.نصب آن ساده و راحت است و کثیف کاری زیادی به همراه نخواهد داشت.

دوام رنگ سمنت پلاست بسیار خوب است و به آسانی رنگ نمی بازد. در حقیقت می توان با اطمینان گفت که جلای رنگی آن ها بیش از 15 سال خواهد بود.درنهایت نیز باید ذکر کنیم که در برابر آب نفوذپذیری خیلی کمی دارند؛ بنابراین احتمال خرابی آن ها وجود نخواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>