اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سمنت

همه ی ما دلمان می خواهد که خانه ای شیک و دلپذیر داشته باشیم. دلمان می خواهد که خانه مان را به نحوی بچینیم که چشم هر مهمانی را خیره کند و سلیقه مان را به رخ بکشیم. دقیقا همین مسئله است که باعث شده، موضوعی به نام دکوراسیون داخلی تا به این حد، محبوبیت داشته باشد؛ اما شخصی که در فیلد دکوراسیون داخلی فعالیت می کند، از ابزارها و ادوات مختلفی برای چیدمان و دکور منزل استفاده می کند.

احتمالاً تابه حال نام سمنت پلاست را نشنیده باشید اما به محض این که بیشتر در این مورد توضیح بدهیم، به خاطر می آورید که در مورد چه صحبت می کنیم.حتماً می دانید که استفاده از سنگ های مختلف در دکوراسیون داخلی امروزه تا چه حد محبوبیت دارد اما واقعیت اینجاست که استفاده از سنگ واقعی علاوه بر هزینه های زیادی که بر فرد متحمل می کند، مصالح کمیاب و پردردسری است؛ اما باوجود سمنت پلاست، این معضل به خوبی حل شده است.

سمنت پلاست در حقیقت نوعی سنگ مصنوعی است. با استفاده از علوم شیمی نوین و به خصوص شیمی پلیمری می توان به این تکنولوژی فوق العاده دست پیدا کرد و با تغییر فعل و انفعالات شیمیایی سیمان به دست می آید. برای این که بتوان سنگ مصنوعی سمنت پلاست را تولید کرد، بافت مولکولی سیمان را به شکل شیمیایی تغییر می دهند و به اصطلاح پلیمرازیسیون می کنند.

اصلی ترین ماده ی تشکین دهنده سمنت پلاست، همان سیمان (سفید) است؛ اما علاوه بر این باید به مواد دیگری مانند پلی استر، ماسه، پودر سنگ، هاردنر و پیگمنت نیز اشاره کنیم که در ترکیب این محصول به کار می رود. نسبت هر یک از این مواد برای ساخت سمنت پلاست مشخص است و بعدازاین که آن ها را مخلوط کردند، مرحله ی قالب گیری آغاز می شود.

قبل از هر چیزی، کف قالب موردنظر سمنت پلاست را با هاردنر و پلی استر می پوشانند و بعدازآن، باقی مواد را داخل آن می ریزند. جهت فرم دهی سنگ مصنوعی، از ویبره استفاده می شود.برای این که اطمینان حاصل شود پلی استر و ماسه، به قدر کافی چسبندگی پیداکرده اند، سمنت پلاست را از داخل قالب خارج می کنند. این پروسه عموماً دو الی سه روزبه طول خواهد انجامید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>