اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هواپیما

آسمان ها و فضای لایتنهای از دیرباز مورد توجه انسان بوده و افراد بسیاری تمام عمرشان را صرف شناخت آن کرده اند. اما به تازگی گروهی از گردشگران و توریست های پولدار هم توجه شان به این مقوله جلب شده و در نتیجه شرکت های زیادی در حال سرمایه گذاری برای شکار این پول های سرگردان هستند.

هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک در یک پرواز آزمایشی موفقیت آمیز به ارتفاع 82 کیلومتری زمین رفت. موسس این شرکت اعلام کرده احتمالا در نیمه دوم سال آینده می توان افراد عادی را به فضا برد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هواپیمای فضایی ویرجین گالاکتیک روز گذشته پرواز آزمایشی خود را انجام داد و در صحرای مجاوه کالیفرنیا به ارتفاعی بیش از 50 مایل صعود کرد.

این هواپیمای فضایی نخست به ارتفاع 51 مایل (82 کیلومتر) رسید و سپس به سمت زمین بازگشت. انریکو پالرمو مجری این ماموریت گفت: ما به فضا رفتیم.این پرواز مافوق صوت گامی در جهت واقعی شدن رویای ویرجین گالاکتیک برای ارسال توریست به فضا است. این شرکت تصمیم دارد مسافران را در موشک هایی با ظرفیت 6 نفر به فضا ببرد. ریچارد برانسون موسس ویرجین گالاکتیک اعلام کرد: پروازهای آزمایشی بیشتری انجام خواهد شد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، او قبل از مسافران تجاری به فضا سفر خواهد کرد. او در این باره گفت: تصور می کنم در نیمه دوم سال آتی ما بتوانیم مردم عادی را به فضا ببریم.

لینک خبر: http://www.mehrnews.com/news/4484528

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>