اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتصالات

این نوع از جوش ها در صنعت کمتر مورداستفاده قرار می گیرند. معمولاً برای پر کردن شکاف ها یا فرورفتگی های بیضوی شکل از جوش کام (جوش دکمه ای) استفاده می شود. برای پر کردن سوراخ ها یا فرورفتگی های دایره ای شکل از جوش انگشتانه (جوش انسدادی) استفاده می شود.

تفاوت این دو نوع جوش با جوش شیاری در این است که در جوش شیاری شکاف یا سوراخ به طور کامل پر نمی شوند ولی در جوش کام (جوش دکمه ای) و جوش انگشتانه (جوش انسدادی) به طور کامل شکاف یا سوراخ پر می شود.

کاربرد اصلی این جوش ها زمانی است که سایر جوش های (جوش شیاری و جوش گوشه) انجام شده در لبه ها دارای مقاومت کافی نباشند. پس می توان گفت که دلیل اصلی استفاده از این نوع جوش ها در انواع اتصالات جوشی، افزایش استحکامات است. این نوع جوش ها همراه با دیگر انواع جوش به کار می روند.

فراموش نکنید که جوشکاری جزو حرفه های خطرناک دسته بندی می شود پس قبل از هرگونه اقدامی به آموزش مناسب در این حرفه لازم است. همچنین نکته مهم در مورد جوشکاری این است که وسایل موردنیاز این حرفه را تهیه کنید.

اصلی ترین نکته ای را که نباید در جوشکاری فراموش کنید تبعیت از قوانین ایمنی است. این قوانین نقشی حیاتی در امنیت شما و البته اطرافیانتان دارد. در جوشکاری باید از قوانین و مقررات خاص این حرفه در جهت حفظ مقاومت سازه ها پیروی کرد. یکی از قوانین مهم در جوشکاری که نباید فراموش کرد، این است که جوشکاری در معرض جریان شدید باد و دمای زیر صفر ممنوع است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>