اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرده

باید بدانید که نرده چوبی بااینکه نمایی بسیار زیبا و جذاب به خانه ها می بخشد اما امکان آتش سوزی و خسارت جانی و مالی بالایی دارد و به همین دلیل است ک آتش نشان ها استفاده از آن را منع کرده است. از طرف دیگر نرده های شیشه ای نورپردازی بسیار خوبی دارند و باعث روشن شدن منازل شما می شود اما به دلیل شکننده بودن و ظریف بودنش استفاده در مکان های پر رفت وآمدی مانند مدارس، بیمارستان ها و مکان های عمومی و همچنین منازلی که کودکان پر جنب وجوشی دارند، مناسب نمی باشند

. درواقع بهترین نرده برای تمامی مکان ها نرده هایی از جنس فلز و یا آلومینیومی است؛ اما از طرف دیگر نرده استیل به طورکلی 2.5 برابر نسبت به نرده های دیگر دارای منگنز هست و منگنز عنصری سرطان زا است و مسلماً احتمال آسیب هایی وجود دارد؛ بنابراین باید استانداردهای تعریف شده در هر محصولی را بررسی کرده و با توجه به یک برآیند کلی از مزایای و معایب آن اقدام به خریداری نرده های موردنظر نمود.

توجه به ابعاد نرده

به طورکلی برای حفظ جان خود و کودکان بعد از جنس نرده ابعاد نرده موردتوجه قرار می گیرد، ابعاد نرده راه پله باید به طوری باشد که میله ها بافاصله های مناسبی باشد، به طوری که یک کودک نتواند از آن عبور و یا سر و گردن خود را عبور دهد. در غیر این صورت نرده استاندارد خود را از دست می دهد. به صورت استاندارد فاصله ی نرده ها از هم باید بین 11 تا 15 سانتی متر باشد.

نوع میله های راه پله ها

بعضاً در بعضی از مکان ها فرفورژه های نرده دیده می شود که معمولاً بسیار تیز و برنده است. درواقع حضور این فرفورژه ها در نرده ابداً توصیه نمی شود چراکه در صورت افتادن ناگهانی صدمات جانی و مالی هنگفتی به بار می آورند.

وزن نرده

به یاد داشته باشید که معمولاً برای نرده ها نمی توان وزن دقیقی مشخص کرد، چراکه نرده ها معمولاً بر اساس تغییر ابعاد دارای تغییر وزن نیز می شوند؛ اما به طورکلی باید وزن نرده به صورتی باشد که بعد از نصب و جوشکاری در محل خود ثابت بماند و تکان نخورد. همچنین نرده نباید زیاد سنگین باشد تا در صورت شکستن ناگهانی قسمتی از گل نرده و افتادن آن بر روی زمین یا افراد خسارت وارد نکند.

جوش نرده

به طورکلی جوشکاری نرده ها را باید بسیار جدی بگیریم و به هیچ عنوان برای کاهش هزینه جوشکاری را به یک فردی بی تجربه نسپاریم و یا خودمان اقدام به جوشکاری نکنیم. درواقع نرده راه پله باید از چند قسمت مختلف به زمین پرچ شود و یا جوش گل محکم شوند. بهترین جوش برای نرده جوش در اکسید کربن هست. همچنین باید به این نکته توجه داشت که هدف اول را بر روی امنیت متمرکز کنیم و در وهله ی بعدی به دنبال زیبایی نرده باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>