اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نرده

نرده یا همان جان پناه محصولی است که معمولاً حافظ جان مردم است و از جنس های متفاوتی مانند فلز، سنگ، چوب و شیشه ساخته می شوند. درواقع نرده ها درگذشته به عنوان حائلی بین انسان ها و پرتگاه ها بوده، اما امروزه علاوه بر حافظ جان، کارایی های دیگری ازجمله زیبایی در ساختمان ها، راه پله و بخش های مختلف یک ساختمان را دارا هست و به یک سازه دکوراتیو تبدیل شده است. نرده ها در انواع و اقسام جنس و شکل به قصد استفاده در مکان ها و بخش های مختلف یک ساختمان مورداستفاده قرار می گیرند که ازجمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

نرده تراس

این نوع از نرده می تواند نسبت ابعاد، اندازه، طول و عرض سکو تغییر یابد و انتخاب نوع نرده از حساسیت زیادی برخوردار است چراکه تأثیر به سزایی در زیبایی نمای ساختمان دارد. دلیل دیگر اهمیت مدل های نرده بالکن، انتخاب مناسب نرده استیل و خاصیت جان پناه بودن آن است. درواقع بالکن به عنوان فضایی که هم با محیط داخل آپارتمان و هم با محیط خارج آن ارتباط دارد محسوب می شود.

به همین دلیل استفاده فراوانی که از بالکن می شود باید به عنوان فضایی امن که ایمنی افراد را تأمین می کند در نظر گرفته شود؛ بنابراین به جهت افزایش امنیت و ایمنی بالکن باید اقدام به نصب نرده بالکن نمود تا از درخطر بودن جان افراد جلوگیری کرد. لازم به ذکر است انواع مدل های نرده بالکن در سال های مختلف متفاوت بوده اما اصلی ترین انواع آن ها در ادامه این نوشتار از پرشین سازه خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

نرده راه پله

به طورکلی نرده راه پله ازجمله مواردی به حساب می آید که طراحی آن به منظور پایدارسازی یا فراهم آوری یک تکیه گاه جهت سهولت دررفت و آمد انجام پذیرفته است. نرده های راه پله عموماً برای بالا رفتن یا پایین آمدن از پلکان ها و یا پله برقی ها اعمال شده و به منظور پیشگیری از سقوط صدمه زننده به کار می روند. لازم به ذکر است که نرده های پله را نوعاً با استفاده از تیر یا بااتصال مستقیم به دیوار محکم می کنند.

نرده پنجره

به طورکلی نرده های پنجره برای حفاظت منازل است. اللخصوص اینکه برای ساکنین طبقه اول از مهمات واحد به حساب آمده و افراد باید نسبت به نصب نرده های آهنی و یا استیل بر روی پنجره ها به خصوص انواعی از پنجره ها که به سمت خیابان باز می شوند اقدام نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>