اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


فلاش


فلاش تانک چیست و به چه کار می آید؟

فلاش تانک به عنوان یک محفظه پلاستیکی یا فلزی تعریف می شود که قابلیت ذخیره سازی آب را داشته و می توانند از این آب در مواقع مختلف برای شستن توالت استفاده کنند. این ابزارها در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند که انتخاب آن ها به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. فلاش تانکها معمولاً به صورت توکار و برخی نیز به صورت روکار استفاده می شوند که در این بین روکار قدیمی تر هستند و عموماً عملکرد آن ها به صورت مکانیکی انجام می شود.

به طورکلی می توان اذعان نمود که عملکرد فلاش تانک به این صورت است که آبی که در مخزن فلزی یا پلاستیکی آن ذخیره می شود هنگام استفاده و به محض فشرده شدن کلید و یا کشیده شدن اهرم، با فشار تخلیه می شود و به این ترتیب باعث از بین بردن آلودگی ها و شستشوی توالت به راحتی هرچه تمام تر می گردد. عملکرد ذخیره آب این سیستم نیز بدین صورت هست که فلاش تانک که شامل یک درپوش است می تواند با وزن آب جلوی سرازیر شدن آن را گیرد و زمانی که ضامن کشیده می شود درپوش برداشته شده و آب آزاد خواهد شد.

البته تا زمانی که آب داخل مخزن خالی نشده باشد شناور متصل به مخزن، درپوش را بالا نگه داشته تا آب کاملاً خارج شود و بعدازاین کار درپوش مجدداً روی لوله مجرای آب را می پوشاند و به این ترتیب آب وارد مخزن می شود. جالب است بدانید که در قدیم فلاش تانک ها تنوع زیادی نداشته و انتخاب ها بسیار محدود بود، اما رفته رفته که میزان درخواست برای استفاده از این وسیله بیشتر شد انواع مختلف آن هم در پاسخ به نیاز مشتریان وارد بازار شد.

آب شویه آب را در مخزن ذخیره می کنند ازاین رو استفاده از آن ها باعث صرفه جویی در مصرف آب نیز می گردد. از سوی دیگر استفاده از این محصول باعث تمیز نگه داشتن مداوم سرویس های بهداشتی می شود و همین موضوع خطر ابتلا به بیماری های ناشی از آلودگی سرویس بهداشتی را تا اندازه زیادی کاهش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
م م:
سلام سئوال دارم معمولا دو تادگمه روی هر فلاش تانک هست توضیح راجع به دگمه ها میخوام ازکدومش استفاده کنیم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>