اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاش

به طورکلی می توان فلاش تانک های روکار را ازجمله از نمونه های قدیمی این دستگاه های ذخیره آب دانست که به صورت آزاد بر روی دیوار نصب می شود و در دسترس قرار دارد. درواقع شاید بزرگ ترین مزیت استفاده از نوع روکار این ابزارها این باشد که دسترسی به آن ها آسان است و در صورت بروز مشکل، به راحتی می توان نسبت به تعمیر و تعویض آن اقدام کرد. همچنین در استفاده از این نوع فلاش تانک ها قرار گرفتن وزنشان در داخل دیوار بسیار یا اهمیت هست، لذا می توان بدون نگرانی اندازه های بزرگ را هم برای مخزن این سیستم ها انتخاب کرد.

از طرف دیگر لازم به ذکر است که مدل های توکار برای فضاهای کوچک که نمی خواهیم بخش زیادی را به این وسیله اختصاص دهیم بسیار مناسب هستند و عملاً هیچ فضایی را اشغال نمی کنند اما اگر مشکلی در عملکرد آن ها ایجاد شود تعمیر و تعویض فلاش تانک کار سخت و هزینه بری خواهد بود. همچنین می توان اذعان نمود که سروصدای زیاد، اشغال کردن فضا، نمای نامناسب و اندازه های کوچک تر از ایرادات این مدل هستند.

فلاش تانک های روکار یکی از آشناترین و در موارد زیادی، بهترین فلاش تانک بازار هستند که در هر بازاری به راحتی پیدا می شوند. این مدل از فلاش تانک ها کمی از فضای سرویس بهداشتی را اشغال می کنند و در زمان استفاده هم سروصدای بیشتری تولید می کنند اما در دسترس بودن فلاش تانک های روکار این امکان را فراهم می کند که اگر مشکلی پیدا کردند بتوان به راحتی آن ها را تعمیر و یا حتی تعویض کرد. همچنین مدل های روکار قیمت کمتری نسبت به مدل های توکار دارند بنابراین اگر به دنبال فلاش تانک ارزان قیمت هستید، این مدل از فلاش تانک ها می توانند علاوه بر رفع نیاز شما گزینه ای اقتصادی نیز برای خرید باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>