اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاش

از طرف دیگر می توان انواع فلاش تانک های موجود در بازار را ازنقطه نظر تجهیزات سوار بر آن ها طبقه بندی و بررسی کرد که هر یک از این موارد در دسته بندی زیر قرار می گیرند که شامل:

فلاش تانک دکمه دار

این نوع مخزن ها به عنوان ساده ترین و قدیمی ترین مدل شناخته می شوند که دارای یک دکمه برای تخلیه آب هستند. این دکمه به شکل مکانیکی عمل می کند و با فشار دادن آن یا کشیدن آن، کلیه آب مخزن خارج می شود.

فلاش تانک دو زمانه

فلاش تانک های دو زمانه به این دلیل با این اسم شناخته می شوند که امکان تخلیه آب مخزن را در دو زمان متفاوت فراهم می کند. در حقیقت، فرد می تواند در یک مرحله بخشی از آب و در صورت نیاز در مرحله دوم بخش دیگر را تخلیه کند.

فلاش تانک دو مخزنه

به طورکلی می توان اذعان نمود که مدل دوم مخزنه تقریباً عملکردی همانند مدل های دو زمانه دارند، با این تفاوت که این تجهیزات دارای دو مخزن جداگانه با دو ورودی جداگانه و با دو خروجی جداگانه هستند. معمولاً مخزن اولیه کوچک تر است که به تخلیه بخشی از آب اختصاص می یابد. همچنین در صورت نیاز کاربر می تواند محتویات مخزن دوم را نیز تخلیه کند. لازم به ذکر است که مدل های دو مخزنه برای صرفه جویی در مصرف آب بسیار مناسب می باشند. گفته می شود با استفاده از این محصول می توان 50 تا 70 درصد در مصرف آب صرفه جویی کرد.

فلاش تانک آنتی باکتریال

این تجهیزات همانند فلاش تانک های معمولی هستند و عملکرد آن ها نیز مشابه است؛ اما تفاوت آن ها به استفاده از مواد آنتی باکتریال در این تجهیزات برمی گردد که مانع از رشد باکتری و آلودگی در محیط می شوند. همین مسئله نیز علاوه برافزایش بهداشت محیط با افزایش قیمت نسبت به انواع مدل ها معمولی نیز ارتباط دارد.

فلاش تانک خودکار یا خودکار

این نوع فلاش تانک ها همان طور که از نام آن پیداست اتوماتیک عمل می کنند و نیازی به فشردن دکمه نیست. این فلاش تانک ها پس از خروج فرد یا باز شدن درب سرویس بهداشتی، به طور خودکار آب مخزن خود را تخلیه می کنند. استفاده از این مدل ها بسیار بهداشتی است چون نیازی به دخالت دست هم ندارد. برای مکان های عمومی انواع اتوماتیک بسیار مناسب هست چراکه از شیوع و گسترش انواع بیماری ها به خوبی جلوگیری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>