اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاش

به طورکلی بعد از تهیه ابزار موردنیاز، اولین قدم در نحوه نصب فلاش تانک توکار؛ مطالعه دقیق دفترچه راهنما هست. سپس با کمک مراحل زیر طریقه نصب را به صورت کلی و دقیق دنبال کنید.

مرحله اول: نصب قطعات

قطعه استپ را که به شکل ال انگلیسی هست، به کاسه توالت متصل کنید تا مانع بسته شدن مسیر آب در کاسه توالت شود. تا زمان کامل شدن نصب فلش تانک و اتصالات آن، درپوش قطعه را بر روی آن قرار دهید تا از ورود مواد زائد به آن جلوگیری شود. پس ازآن لوله ها را به صورت دقیق و محکم به یکدیگر چفت وبست کنید. به یاد داشته باشید که اتصال محکم و دقیق لوله ها، یکی از مراحل مهم نصب برای فلاش تانک توکار هست. همچنین قطعه فلوتر را مطابق با جهت انشعاب در جای خود ببندید و از بیرون مهره آن را محکم کنید.

مرحله دوم: نصب طناب کششی و گره گیر

از سوراخ روبروی فلوتر، طناب کششی و گره گیر آن را وارد کنید و آن را درون بست گیره ای قرار دهید. سپس مهره طناب کششی را داخل سوراخ جانبی طوری فشار داده و نصب کنید که جهت فلش آن رو به سمت بالا باشد.

مرحله سوم: بررسی و تنظیم سیستمی فلاش تانک

در این مرحله از طریقه نصب فلاش تانک توکار، سیستم را با دقت و بدون دست کاری مهره کاسه ای زیربدنه اش، منطبق بر لوله ها بررسی کنید و به اندازه 10 الی 25 میلی متر آن را به سمت پایین فشار دهید. همچنین بست پشتی را که از بالای مخزن فلاش تانک بیرون زده، علامت گذاری کنید؛ سپس بست را جدا کرده و آن را بر روی محل علامت زده قرار داده و جایگاه بسته شدن پیچ را بر روی دیوار سوراخ کاری کنید.

مرحله چهارم: نصب قطعات پایانی

اکنون فلش تانک را بر روی بست پشت طوری قرار دهید که لوله داخل خروجی پمپ قرار گیرد. در همین راستا لازم به ذکر است که در کل باید در نظر داشت که نصب و راه اندازی فلاش تانک توکار از روکار سخت تر هست و نیاز به حوصله و دقت دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>