اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فلاش

برای نصب این نوع از فلاش تانکها حتماً باید از متخصصین امر کمک گرفته تا این افراد با استفاده از تجهیزات حرفه ای به نصب این نوع از سیستم ها اقدام نمایند؛ اما در راستای نصب آن می توان نکاتی را پوشش داد که این موارد به صورت خلاصه شامل:

ارتفاع نصب فلاش تانک دکمه ای، 180 سانتی متر از کف می باشد.به یاد داشته باشید که لاستیک آب بندی بین لوله و توالت نباید طوری فیکس شود که مسیر خروج آب را ببندد. سعی کنید حداقل 3 سانتی متر فاصله بین آن را رعایت کنید تا نصب فلش تانک به درستی انجام شده و در عملکرد آن اشکالی به وجود نیاید.به طورکلی دهانه مخزن که دو بازوی تنظیم کننده دارد که هر دو حتماً باید در محل خود نصب شوند.

ارتفاع نصب فلاش تانک معمولاً دست خود افراد است ولی ارتفاع استاندارد آن همان 1.5 متر تا 1.8 متر از کف زمین هست.فلوتر به صورت عمود بر محور مخزن نصب شود؛ درواقع کج نصب نشود!بعد از نصب کردن فلاش تانک بهتر است ولوم تخلیه آن را روی تخلیه کامل (100 درصد) تنظیم نمایید؛ به این جهت که با تنظیم فلوتر بر روی حداکثر میزان آبگیری، تخلیه از فشار بهینه ای برخوردار باشد.

ولوم نیم تخلیه نیز باید به سمت علامت مثبت بچرخد؛ بدین صورت میزان نیم تخلیه از 2 الی 5/5 لیتر قابل تنظیم هست.زمان نصب کردن فلاش تانک مراقب باشید اجزاء فلاش تانک ایران مدل ساحل یا هر برند دیگر را درست در سر جای خود ببندید.توجه داشته باشید که ارتفاع نصب فلاش تانک دکمه ای را زیاد بالا و یا زیاد پایین نگیرد و همان 180 سانتی متر مناسب است.

به یاد داشته باشید که حتی اگر یک واشر را به صورت برعکس یا جابجا نصب کنید فلاش تانک کار نخواهد کرد، لذا حتماً دقت کنید که تمامی قطعات در سر جای خودشان به درستی قرارگرفته اند.با انجام صحیح و دقیق مراحل بالا می توانید از نصب فلاش تانک روکار و عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید؛ اما در صورت بروز هرگونه مشکل در کارایی آن و به وجود آمدن معضلاتی از قبیل گرفتگی چاه توالت، می توانید با متخصصین امر تماس گرفته و از کمک های آن ها بهره مند شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
فراز حسینی:
ضمن تشکر درخصوص توضیحات نصب فلاش تانک روکار . گفته شده ارتفاع ۱۸۰از کف ولی بهتر بود در تصویر نشان داده می شد تا زیر تانک یا بالای تانک به عبارتی اندازه گذاری موارد دقیقتر بود خیلی بهتر بود
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>