اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چسب

در صورت استفاده از چسب بتن در ملات های سیمانی از ایجاد درز و ترک باگذشت زمان می توان ممانعت خوبی به عمل آورد. در حقیقت بعد از گذشت زمان معمولاً به دلیل تأثیر عوامل متفاوت جوی در بتن درز و ترک های دردسرآفرینی ایجاد می گردد که در صورت به کارگیری بهینه و درست طرز تهیه چسب بتن می توان از ایجاد این دست مشکلات ممانعت نمود.

درواقع در زمان اولین ملات ریزی درصورتی که مقدار مناسب و کارشناسی شده از این فراورده را به بتن اضافه کنیم از ایجاد درز و شکاف در زمان گیرش اولیه و سخت شدن بتن ممانعت به عمل خواهد آمد و آن را به تعویق خواهد انداخت. پیمانکاران حرفه ای و دیگر مسئولان اجرایی صنعت ساخت وساز به اهمیت چسب بتن و اندازه های مناسب آن برای بتن ریزی واقف هستند و درنتیجه این آگاهی است که امروزه شاهد استفاده بسیار زیاد از این فراورده در ساخت وسازها هستیم.

به طورکلی زمانی که درباره طرز تهیه چسب بتن صحبت می کنیم درواقع به دنبال افزایش بهره وری و کارایی آن هستیم. این فراورده سبب می گردد قابلیت های شیمیایی و فیزیکی بتن به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یابد. توان مقاومتی بتنی که در تولید آن از مقادیر بهینه و مناسب چسب بتن استفاده شده است در مواجهه با تغییرات دمایی و محیطی و عوامل شیمیایی بسیار افزایش یافته است.

همواره هدف از استفاده از چسب بتن به جهت چسبندگی نبوده و گاهی هدف ترمیم و بازسازی سطوح تخریب شده و آسیب دیده بتن هست. به طورکلی درزها و ترک هایی که در سطوح سیمانی پدید می آیند همواره دردسرساز بوده و به این وسیله می توان این نوع از مشکلات را پوشش داد. استفاده از چسب بتن در راستای ترمیم و بازسازی ساختارهای قدیمی یک راهکار مقرون به صرفه ازلحاظ اقتصادی برای ترمیم پروژه ها هست که در مقایسه بازمانی که بخواهید به وسیله لایه های جدید بتن سطوح را ترمیم نمایید بسیار باصرفه تر است.

چنانچه بخواهید فقط از بتن برای پوشش دادن ترک ها و درزها استفاده نمایید، بتن نمی تواند به صورت بهینه و مناسب در ترک ها و درزها محکم شود و دولایه بافاصله از هم محکم می شوند. چسب بتن راهکاری بسیار عالی در چنین شرایطی هست تا ملات تازه در درزها و ترک های قدیمی رخنه کند و یک اتصال قدرتمند را ایجاد نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>