اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چسب بتن

همان طور که تابه حال احتمالاً شاهد بودید، اختلاط سیمان با بتن نمی تواند هیچ گونه ماده چسبناکی را ایجاد کند. با توجه به همین مسئله نیز زمانی که بخواهیم ملات تازه را بر روی سطوح بتنی خشک شده ریخته و بین آن ها اتصال چسبناک و درعین حال کاملاً قوی ایجاد نماییم، نیاز به حضور یک عامل چسبنده احساس می شود و مسلماً بسیار به کار می آید.

به یاد داشته باشید که چنانچه غیرازاین رفتار شود و از این نوع چسب ها بهره ای برده نشود، پوشش های قدیمی و تازه در هم ادغام شده و پیوندی بسیار سست، بی کیفیت و شکننده حاصل می شود. همچنین درصورتی که بدون به کارگیری این فراورده اقدام به ملات ریزی بر روی سیمان های قدیمی نمایید سطح جدید به صورت پوششی کاملاً جدا و ناپیوسته حاصل می گردد. در چنین شرایطی سطحی مقاوم و پایدار نخواهیم داشت. طرز تهیه چسب بتن مسئله ای بسیار مهم در ایجاد محصولی مقاوم هست.

ازجمله کاربردهای مهم چسب بتن استفاده از این چسب صنعتی در مخازن و استخرهای سیمانی هست. برای ممانعت از نشت آب باید این مکان ها به خوبی آب بندی شود. یکی از توانایی های چسب بتن توان مقاومتی بالا و قابلیت های فیزیکی و شیمیایی آن در برابر رطوبت و آب هست.

همچنین در راستای بازسازی و تعمیر و آب بندی کانال های فاضلابی، لوله های آب سیمانی، بتن های استفاده شده در ساخت سدها و پل های سیمانی، قسمت های متفاوت فرودگاهی و همچنین سالن های تعبیه شده صنعتی از انواع گوناگون چسب های بتن استفاده می شود. با توجه به ارائه این کاربردها کاملاً مشخص است که طرز تهیه چسب بتن به گونه ای است که پاسخ گوی تمامی نیازهایی باشد که از این فراورده انتظار می رود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>