اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آسانسور

آسانسورها فقط برای جابه جایی افراد و وسیله طراحی نشده اند؛ زیرا می توان از آن ها به عنوان یک عامل زیباسازی و مدرن سازی ساختمان یادکرد. ازاین رو متخصصین این وسیله به طراحی آسانسورهای شیشه ای پرداختند و فضای تاریک و بسته ی آن را با به کارگیری شیشه زیباتر کردند. امروزه برای مدل سازی و طراحی های زیبا، آسانسور شیشه ای (پانوراما) موردتوجه زیادی قرارگرفته است. همچنین لازم به ذکر است که درزمینه ی طراحی آن تنوع زیادی وجود دارد و طراحان می توانند از ایده های جذابی برای این کار استفاده کنند.

چراکه در ساخت آسانسور شیشه ای علاوه بر مسائل فنی زیبایی آسانسور نیز موردتوجه خواهد بود. درزمینه ی مدل سازی و طراحی آسانسور ایده های جذاب و متفاوتی وجود دارد که مانع از وجود محدودیت در طراحی می شود. طراحی آسانسور پانوراما به گونه ای است که با به کارگیری شیشه نمای چشم نواز و خیره کننده ای ایجاد می کند. به طورکلی جالب است بدانید که این نوع از آسانسور ازنظر فنی مانند سایر انواع آسانسورها در دو مدل هیدرولیکی و سیستم کششی طراحی و تولید می شوند که با توجه به مکان و شرایط آن، نوع آسانسور تعیین می شود.

بررسی نوع شیشه ی بکار رفته در آسانسور شیشه ای

به طورکلی جنس شیشه بکار رفته در این نمونه آسانسورها از نوع لمینت بوده که به عنوان نوعی شیشه نشکن با مقاومت زیاد در بازار ساخت وساز شناخته شده است. از طرفی این نوع شیشه با توجه به بالا بودن خاصیت انعطاف پذیری آن به طراحان اجازه می دهد که ایده های خود را به اجرا بگذارند. به طورکلی شیشه ی لمینت را می توان در نمای ساختمان ها و شیشه ی جلوی خودروها نیز مشاهده کرد چراکه در برابر ضربه و فشار و حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است.

درواقع همان طور که اشاره شد کارایی این نوع شیشه به گونه ای است که در اثر ضربه ی شدید نیز فقط خط های ترک خوردگی بر روی آن مشاهده می شود ولی فرونمی ریزد به همین سبب استفاده از این نوع شیشه برای کابین آسانسور ازنظر ایمنی مناسب ترین انتخاب است. جالب است بدانید که گذر زمان در شکل ظاهری شیشه های لمینت تغییری ایجاد نمی کند همچنین این نوع شیشه قابل شست وشو و ضد خش هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>