اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

به طورکلی حفاظت و نگهداری از کانکس ها از اهمیت و حساسیت بیشتر و ویژه تری نسبت به خانه های سنتی برخوردار بوده، بنابراین موارد زیر می تواند در راستای نگهداری بهتر از انواع کانکس های شما ارزشمند باشد که این موارد شامل:

ازآنجایی که کانکس های متعددی برای خرید محصول در بازار وجود دارد، حتماً در نظر داشته باشید که کانکس خود را از یک منبع معتبر خریداری کنید و تا حد امکان از منبعی کانکس را خریداری کنید که خدمات و پشتیبانی لازم را به شما ارائه دهد.از قرار دادن وزن بیش ازحد بر روی سقف کانکس اجتناب نمایید چراکه استحکام سازه از پشتیبانی ستون های گوشه ای کانکس سرچشمه می گیرد و سقف کانکس مستثنا هست.

در هنگام بارش برف و باران حتماً به زدودن سقف از باقی مانده آب، یخ و برف اقدام نمایید چراکه این موارد می تواند بر روی سقف فشار ایجاد کند و سبب تورفتگی و خراش شود. به علاوه، باقی ماندن آب می تواند سبب زنگ زدگی، نازک شدن فلز در سقف و نفوذ رطوبت شود؛ بنابراین حتماً پس از بارندگی، سقف را در اسرع وقت تمیز کنید.

توصیه های سازنده برای نگهداری و تعمیر سیستم کنترل آب وهوا را دنبال کنید؛ زیرا عمل کردن به توصیه های سازنده برای نحوه تعویض فیلترهای هوا و نحوه نگهداری و تعمیر، بسیار مهم است.به صورت دوره ای سقف را ازنظر زنگ زدگی، تورفتگی، خراش، رطوبت و آثار خرابی بررسی کنید تا از نفوذ هرگونه رطوبت جلوگیری شود. لازم به ذکر است که این نوع از بررسی باید به صورت سالانه انجام شود.

از یک مرطوب کننده تجاری، سفیدکننده ملایم و محلول ضد کپک به همراه آب وجارو برای تمیز کردن زنگ و کثیفی استفاده کنید. همچنین توصیه می شود که از افراد متخصص برای این کار استفاده کنید.به طورکلی زمانی که فیلتر ضد آب و درزگیر پوسته پوسته می شود یا ترک می خورد، هوا و رطوبت می توانند در فضا نفوذ کنند و طبیعتاً نفوذ رطوبت می تواند باعث رشد قارچ و سخت کار کردن سیستم کنترل آب وهوا شود؛ بنابراین باید به این بخش های سازه توجه ویژه نمایید.

لولاهای درب کانکس را در صورت نیاز روغن کاری کنید. چراکه لولای درب کانکس ممکن است پس از چند سال مانند قبل روان نباشند، ازاین رو شما می توانید با روغن کاری لولاها، آن ها را روان کنید.به صورت دوره ای پورت های لوله کشی، خطوط تخلیه و اتصالات برق را بررسی کنید و اگر کانکس شما دارای سینک، توالت، دوش و… هست، خطوط تخلیه و پورت لوله کشی را به طور مرتب موردتوجه قرار دهید.

اتصالات الکتریکی را به طور منظم بررسی کنید و هرگونه مشکل را برطرف کنید. برای این کار بهتر است از یک متخصص برق استفاده کنید.نظارت بر کانکس برای تنظیم دوباره سطح بسیار بااهمیت هست زیرا اگر کانکس خود را بر روی سطح نرم نصب کنید، بعد از مدتی کانکس فرو خواهد نشست؛ بنابراین قبل از خرید، از تأمین کننده کانکس خود بخواهید که از مکانیزم های پایه و پشتیبانی مناسب جهت جلوگیری از نشست استفاده کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>