اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

این دسته از کانکس ها معمولاً شامل مواردی می شود که خریدار به دنبال طرحی جدید باقابلیت های اختصاصی بوده که می بایست به صورت ویژه بر روی آن کار شود؛ بنابراین کاملاً سفارشی هست. جالب است بدانید که کانکس سفارشی معمولاً دارای کاربری های لوکس و فروشگاهی بوده اما بعضاً نیز برای کاربردهای صنعتی و دستگاه های خاص نیز سفارش داده می شود. درواقع این نوع از سازه ها با عبور از مراحل طراحی و فیلترهای آنالیز فنی به مرحله اجرا رسیده و معمولاً به صورت از پیش ساخته شده نمی باشند.

کانکس چرخ دار

کاملاً مشخص است که تنها تفاوت نوع چرخ دار این سازه در مقایسه با دیگر انواع کانکس، در چرخی است که برای آن مورداستفاده قرارگرفته که عموماً این تعداد دو یا چهارچرخ در نظر گرفته شده است. کاربردهای بسیاری برای این نوع از کانکس وجود دارد که به شما اجازه می دهد امور خود را با راحتی بیشتر انجام دهید. به عنوان مثال می توان از آن به عنوان یک رستوران سیار، کاروان توریستی، کیوسک خدمات شهری، پلیس راه و... استفاده کرد.

دقت داشته باشید استفاده از این کانکس برای هر نوع از فعالیت های ذکرشده به طراحی متفاوتی نیازی دارد و بهتر است اصول مربوط به هرکدام رعایت شود. جالب است بدانید که شما می توانید این نوع از کانکس را با استفاده از خودرو شخصی خود جابه جا کنید. همچنین این نوع از سازه ها قابلیت فرمان پذیری نیز دارند و باعث می شود در مسیرهایی که پیچ دارد، مشکلی برای جابه جایی این کانکس پیش نیاید و بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

کانکس پلیس

از دیگر انواع کانکس می توان به سازه هایی که عموماً در بین راه ها برای ایستگاه های پلیس در نظر گرفته می شود نیز اشاره داشت. برای این دست از کانکس ها امکانات رفاهی مناسبی وجود دارد که امکان استفاده از آن را راحت کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>