اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

این سازه تمامی انواع کانکس مسکونی، ویلایی و خانه های پیش ساخته را شامل می شود و مهم ترین ویژگی کانکس های مسکونی نسبت به سازه های دیگر این است که دارای امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب و آشپزخانه می باشند که بنا به نوع پلان و متراژ امکان دارد دارای دو یا چند اتاق خواب با کمد دیواری، فضای نهارخوری و پذیرایی بزرگ نیز باشد.

جالب است بدانید که در فرایند تولید این نوع از سازه ها همواره مسائلی مانند دوام و پایداری، امنیت در برابر سرقت، زیبایی ظاهری، چیدمان فضای داخلی و ترکیب مناسب فضای کاربری جز مهم ترین نکات در ساخت آن ها هست که در جای خود می بایست هرکدام بررسی و تمهیداتی برای هریک در نظر گرفته شود.

همچنین لازم به ذکر است که این نوع سازه بانام خانه های قابل حمل و ویلاهای متحرک نیز شناخته می شوند و از قابلیت های مهم و کاربردی آن ها قابلیت جابه جایی آن ها از محلی به محل دیگر هست.درواقع به جای اسباب کشی خانه را با تمام وسایل داخلش جابجا می کنند که مزیت جالب و درعین حال بسیار ساده ای هست.

کانکس خدمات شهری

کانکس خدمات شهری همان طور که از نام آن برمی آید، به جهت ارائه خدمات به شهروندان و یا مراجعین در یک مجموعه بکار می رود و خود دارای تقسیم بندی و انواع گوناگون با امکانات متفاوتی هست. ازجمله مهم ترین مدل این نوع از کانکس ها انواع فروشگاهی، فست فود، گیت حراستی، کافی شاپ سیار، ایستگاه اتوبوس، ایستگاه دوچرخه، کانکس عابر بانک و این گونه سازه ها می باشند که در شهرهای بزرگ و کوچک بسیار به چشم می خورند.

این سازه همان گونه که از نام هریک برمی آید دارای شرایط و امکانات و ابعاد متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند و حتی در ساخت آن ها نیز از مصالح متفاوتی استفاده می شود اما نکته مشترک همه آن ها شاید این باشد که برای استفاده در مکان های عمومی و فضای شهری طراحی و تولیدشده و مورداستفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که خرید کانکس خدمات شهری معمولاً از طرف شهرداری ها یا مجموعه های توریستی صورت می گیرد و افراد شخصی کمتر به سراغ آن می روند چراکه کاربری عمومی داشته و از طرفی به طورمعمول غیرانتفاعی نیز هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>