اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

کانکس کارگاهی یکی از انواع کانکس هست که برای استفاده در کارگاه های ساختمانی و عمرانی کاربرد داشته و برای اسکان کارکنان در ساعات کاری و یا کارگران و نیروهایی که شب در محل کارگاه می خوابند کاربرد دارد. همچنین لازم به ذکر است که کانکس کارگری، نیز در دسته انواع کارگاهی قرار می گیرند. به طورکلی این نوع از کانکس ها معمولاً ساده ترین نوع سازه های پیش ساخته بوده و به صورت سالن خالی هست که گاهی در آن ها میز و صندلی برای غذاخوری نیروها و یا تخت خواب برای استراحت شبانه قرار می دهند.

همچنین ازلحاظ قیمت نیز این نوع از سازه های پیش ساخته ارزان ترین نوع بوده، چراکه خریدار پس از اتمام پروژه خود دیگر نیازی به آن ها ندارد و درواقع زمان استفاده از آن ها یک دوره چندماهه یا حداکثر دو یا سه ساله هست که با اتمام پروژه به پایان می رسد.

کانکس کارگاهی سنگین

به طورکلی آهن آلاتی که در ساخت این مدل از سازه مورداستفاده قرار می گیرد، از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار هستند و سازه ای مناسب برای استفاده در پروژه های بلندمدت محسوب می شوند؛ همچنین افرادی که پروژه های متفاوتی را در اختیار می گیرند و پس از پایان یکی به سراغ دیگری می روند، می توانند از این نوع سازه استفاده کنند و با یک بار هزینه نیاز خود را به طور کامل برطرف کنند.

کانکس کارگاهی سبک

اگر شما برای یک پروژه کوتاه مدت به یک سازه نیاز دارید، کانکس کارگاهی سبک انتخاب مناسبی به نظر می رسد. این سازه در مقایسه با مدل سنگین، از مصالح و آهن آلات کمتری برخوردار است و امکان دارد پس از مدتی کیفیت خود را از دست بدهد؛ بنابراین باید با توجه به مدت زمان و نوع پروژه ای که در اختیارتان قرار می گیرد یکی از انواع این کانکس را تهیه کنید. کانکس های کارگاهی اکثراً پس از اتمام پروژه ها در بازار فروخته می شوند.

کانکس اداری

همان طور که احتمالاً در جریان هستید کانکس اداری یا مدیریتی نیز دسته دیگری از انواع کانکس هست که برای مدیریت پروژه ها یا اتاق جلسه و کنفرانس و یا سالن گردهمایی کاربرد دارد. معمولاً ابعاد این سازه ها نسبت به گونه های دیگر بزرگ تر بوده و گاهی به صورت سازه های بزرگ ساندویچ پانل در محل اجرا می شوند و مانند یک دفتر اداری با اتاق بندی های گوناگون عمل می کند و حتی ممکن است فضای برای استراحت کارکنان در هنگام شب نیز داشته باشد.

البته ابعاد بزرگ آن ها قابلیت جابه جایی نداشته و برای جابه جایی آن ها می بایست مونتاژ و مجدداً در محل جدید مونتاژ شود. به طورکلی کانکس اداری از جهات مختلفی مورد برسی قرار می گیرد و تعاریف متفاوتی از آن در صنعت پیش ساختگی شده است که گاهی به دفاتر دوطبقه نیز اشاره دارد؛ اما به صورت ساده می توان اذعان داشت که این نوع از کانکس ها می تواند به شکل دفتر مدیریتی یا دفتر فروش باشد و هر ابعاد و شکل ظاهری را شامل شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>