اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

کانکس خوب کانکسی هست که ارزون باشه، فقط ارزون باشه ". بله این عباراتی هست که معمولا بسیاری از ما هنگام خرید کانکس جز اولویت های خود قرار داده و همین منجر به خرید اشتباه ما می گردد. حال آیا واقعا قیمت و کیفیت دو شاخصه متقابل بوده و هر سازه با کیفیتی قیمتی بالا دارد؟

در پاسخ این پرسش باید گفت که خیر و این جمله می بایست اینگونه ترجمه شود که کیفیت مطلوب و قیمت متناسب با کیفیت. حال اینکه کیفیت مطلوب چیست خود تعریفی جدا داشته که ما در اینجا به این گونه تعریف می کنیم: کیفیت مطلوب یک کانکس یعنی دارای طول عمر متناسب و از هر لحاظ هماهنگ با کاربری مورد نظر ما بدون افت کیفیت در طول مدت زمان استفاده.

خب اینگونه که از تعریف بالا بر می آید سازه می بایست با کاربری که ما مد نظر داریم هماهنگ بوده چه از لحاظ کیفی و چه کمی. پس در مواقعی که ما برای یک استفاده چند ماهه به دنبال خرید کانکس هستیم می بایست سازه ای با کیفیت پائین تر و قیمت متناسب با استفاده چند ماهه خود تهیه کرده و اگر به دنبال یک سازه لوکس با مصالح بسیار مقاوم که برای استفاده بیش از ده سال طراحی و ساخته شده برویم پول خود را دور ریخته ایم.

چرا که قیمت کانکس های این دسته معمولا رنج بالاتری داشته و برعکس زمانی که به دنبال خرید یک سازه برای استفاده مسکونی هستیم مانند یک ویلا که امکان دارد خود و خوانواده ساعات و روز های زیادی را در شرایط مختلف آب و هوایی داخل کانکس سپری کنیم می بایست طول مدت استفاده، نوع عایق بندی و پرت انرژی، نحوه سیستم گرمایشی و سرمایشی و بسیاری نکات ریز و درشت دیگر را مد نظر قرار دهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>