اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

با افزایش حجم فعالیت های کامپیوتری و نیاز به سرعت بیشتر، ابر رایانه ها و فارم ها به وجود آمدند که در واقع منابع بزرگ با تعداد زیادی سی پی یو هستند که از راه دور انجام محاسبات کامپیوتری به خصوص در مبحث رندرینگ را به عهده می گیرند.

این سرور های اصلی معمولا به شکل محفظه های طبقه بندی شده ای است که ماینر ها در آنها قرار گرفته و مجهز به سیستم خنک کننده نیز می باشند. کانکس فارم ماینینگ نیز درواقع همام محفظه ای است که طبقات و سی پی یو ها یا ماینر ها ذر آن قرار گرفته و فعالیت می کنند.

معمولا سرور ها حرارت بسیار زیادی تولید می کنند و برای خنک نگهداشتن آنها نیاز به رعایت فاصله مجاز، تعبیه سیستم خنک کننده با توجه به میزان حرارت تولیدی و استفاده از جداره های کاملا عایق چه از نظر حرارتی و چه از نظر صوتی وجود دارد. همچنین معمولا سرور ها برق بسیار زیادی مصرف می کنند که برای این منظور می بایست مجهز به سیستم سیم کشی و مدار برق کانکس بسیار دقیق و قدرتمندی باشند چرا که قطع شدن لحظه ای سیستم منجر به اختلال در سیستم های زیادی که به این سرور متصل هستند خواهد شد.

از این رو اینگونه که از توضیحات بالا بر می آید ساخت کانکس فارم ماینینگ امری تخصصی و سفارشی بوده که می بایست در ابتدا طبق نیاز خریدار و با توجه به نوع و توان سرور مورد نظر طراحی و ساخته شود تا کاملا با پردازش گر ها متناسب باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>