اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


کانکس


تعویض کانکس نو با کارکرده

از جمله مواردی که برای انجام تعویض کانکس مراجعه می شود، تعویض نو با کارکرده است که در این حالت سازه قبلی یا بر اثر برخورد ماشین آلات ساختمانی و یا سقوط مصالح از ارتفاع و یا حتی بر اثر فرسودگی دچار آسیب هایی شده که بر آورد نو سازی آن مقرون بصرفه نیست و صاحب آن برای تعویض کانکس دست دوم با نو اقدام نموده. در این شرایط با پرداخت ماالعتفاوت میان دو سازه، کانکس نو جایگزین دست دوم یا فرسوده می گردد.

تعویض کانکس با کانتینر

در برخی مواقع موجود دارد که در هنگام برپایی کارگاه یا احداث کارخانه برای انبار تجهیزات یا مواد اولیه، به دلیل مقاومت زیاد بدنه و استراکچر کانتینر از آن استفاده شود اما با اتمام عملیات و راه اندازی مجموعه نیاز به فضایی برای انجام امور اداری داشته باشیم که کانتینر برای این منظور مناسب نباشد.

از این رو اقدام به تعویض کانتینر با کانکس نموده و با برآورد هزینه ها و با توجه به این که چه نوع کانکسی را جای گزین آن خواهیم کرد ممکن است مبلغی را علاوه بر دریافت سازه به ما بپردازند و یا برعکس ممکن است قیمت کانکس مورد در خواست ما بیشتر از کانتینر شود که در این حالت ما باید هزینه ای جداگانه برای تهیه آن بپردازیم که این ارزش گذاری ها همه توسط کارشناسان فنی این رشته انجام می گیرد به گونه ای که مورد قبول هر دو طرف معامله باشد.

تعویض و نو سازی کانکس

این مورد بیشتر مورد توجه ارگان ها و شهرداری ها بوده که برای زیبا سازی شهر اقدام به صودور دستور تعویض کانکس فرسوده برای تمامی کیوسک های مطبوعاتی، گل فروشی، روزنامه و بلیط فروشی می کنند. این کار علاوه بر زیبا سازی شهر با عث بهره وری بیشتر بهره بردار از سازه می گردد چرا که قطعا سازه های جدید دارای قابلیت های بیشتر و جذاب تر بری جذب مشتری و امنیت بالا تری نسبت نوع های قدیمی می باشند.

مراحل تعویض کانکس

در ابتدا صاحب سازه کارکرده درخواست خود را به کارشناسان کانکس راکو اعلام نموده تا ضمن بازدید و ارزش گداری مرحله اول را طی نمایند. سپس خریدار با استفاده از نمایشگاه آنلاین یا مراجعه حضوری به محل کارخانه گروه مهندسین راه کوشش سازه ای که بهترین و مناسب ترین گزینه برای کاربری مد نظرش است را انتخاب نموده و پس از اعلام قیمت مالعتفاوت ها محاسبه و مراحل مالی انجام می شود. سپس برای جابه جایی دو سازه و تعویض آنها با یکدیگر اقدامات لازم صورت می گیرد.تمامی مراحلی که در بالا آورده شد ممکن است در کمتر از چند ساعت انجام شود و نیازی به مراحل یا فرآیند های پیچیده ای نیست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>