اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانکس

از نظر نوع مصالح کانکس پرسنلی به سه دسته سبک، سنگین و ساندویچ پانل تقسیم می شوند که به ترتیب دارای درجه کیفی بالاتر و به دنبال آن قیمت بالاتری نیز می باشند.در ادامه هر سه نوع به صورت مختصر شرح داده شده است.

کانکس پرسنلی سبک

این سازه به دلیل قیمت مناسب و داشتن حداقل های مورد نیاز انتخاب مدیر کارگاه ها در پروژه های کوچک و کوتاه مدت بوده چرا که زمان استفاده آنها بسیار کوتاه (کمتر از یک سال) بوده و خب منطقی است که قیمت ارزان تر اولویت برای خرید کانکس پرسنلی در این مورد باشد.

کانکس پرسنلی سنگین

استفاده از کلمه سنگین در نام این سازه به معنی وزن زیاد آن نبوده بلکه اشاره به استفاده از آهن آلات سنگین و مصالح مقاوم داشته که اگر چه ظاهر آن شبیه یه کانکس پرسنلی سبک بوده اما در باطن تفاوت های بسیار زیادی چه از نظر مقاومت و چه طول عمر و حتی کیفیت قطعات دارد. ناگفته نماند که قیمت کانکس پرسنلی سنگین نیز به همین ترتیب نزدیگ به دو برابر نوع سبک آن است.

کانکس پرسنلی پانلی

خیلی از پروژه های عمرانی در شرایط سخت آب و هوایی اجرا می شوند که نمونه بارز آنها پروژه های راه سازی، معادن و تونل یا سد سازی می باشد. در اینجا برعکس قیمت کیفیت حرف اول را میزند و حتی ظاهر کانکس هم به اندازه کیفیت آن اهمیت ندارد.

اینجاست که کانکس پرسنلی پانلی فقط جوابگوی کار بوده چرا که به دلیل عایق بندی ویژه آن با پلی اورتان و درب و پنجره های دوجداره می توان گفت پرت انرژی را به مینیمم خود رسانیده و به راحتی کارکنان و پرسنل یک پروژه چه در بحث اسکان و چه در کاربرد اداری آسایش مطلوبی از این نظر خواهند داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>