اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترمووود

امروزه، در عصر تسلط پلاستیک و پلیمرها به مواد طبیعی، به سازگاری با محیط زیست بیش از هر زمان دیگری اهمیت داده می شود.چوب برای استفاده در دکوراسیون داخلی، سبک، انعطاف پذیر و از همه مهم تر زیبا و چشم نواز است و حس حضور در طبیعت را به خانه ها و محل کار افراد می آورد، اما اختلاف سلیقه بسیاری در خصوص نوع چوب وجود دارد؛ فردی بلوط کلاسیک را دوست دارد، دیگری کاج و آن یکی هم طرفدار توسکا است.

برای انتخاب نوع چوبی که قرار است استفاده شود، همیشه موافقان و مخالفان بسیاری وجود دارند، اما فناوری هایی برای به دست آوردن نوع جدیدی از چوب به وجود آمده است که حلال همه این مشکلات است و محصولی تولید می کند به نام ترموود! محصول حاصل در ترموود حاوی 200٪ ترموود است زیرا ترموود بیشتری در چوب پلاست نسبت به چوب جامد در همان ابعاد وجود دارد. ترموود، سازگاربامحیط زیست است زیرا الیاف مورداستفاده، یک محصول جانبی بازیافتی است و 85٪ محصول از مواد بازیافتی تولید می شود، فاقد PVC است و از همه مهم تر غیر سمی است.

ترموود یا چوب پلاست درواقع یک چوب طبیعی فرآوری شده هستند که با مکانیسم های پیشرفته حرارتی تولید می شوند. دوام، طول عمر و مقاومت آن ها در مقایسه با چوب طبیعی بیشتر است. چوب پلاست از ابتدا با رویکرد حفاظت از محیط زیست از ترکیب پودر چوب و پلاستیک های بازیافت شده با فرایندی خاص تولید می شود که دارای خصوصیات کاملاً متفاوت و ارزشمند است و می تواند عملیات سوختن را کُند، کند.

ضد آب است، عمری طولانی دارد، در برابر آفات مقاوم و نفوذ حشرات به آن غیرممکن است و دیگر نیازی به لکه گیری ندارد. درواقع چوب پلاست، یک محصول چوبی است که عیب و ایرادهای جوب را ندارد و درعین حال تمام خواص آن را نیز دارد. پس می توان گفت؛ چوب خوب است، اما چوب پلاست بهتر است!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>