اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترمووود

اگر چوب اشباع شود، با رنگ پوشانده شود و سپس پوششی از لاک یا رنگ روی آن قرار بگیرد، می توان ماده ای مشابه خواص ترموود به دست آورد. بااین حال، طبیعی بودن چوب از بین خواهد رفت. فراموش نکنید هرگونه «مواد شیمیایی» در خانه هایی که افراد آلرژیک و کودکان در آن زندگی می کنند و همچنین در مراکز بهداشتی و درمانی بسیار نامناسب است.

ترموود یا چوب پلاست می توانند جایگزین طبیعی بسیار مناسبی در ساختمان های شما باشند. به همین دلیل و به علت مضر بودن چوب هایی که با مواد شیمیایی پوشانده می شوند، برای سلامت و محیط زیست، از سال 2004، اتحادیه اروپا استفاده از آن ها را ممنوع کرده است و تولیدکنندگان برای ساخت محصولات چوبی با فرایند اصلاح حرارتی فعال تر شده اند. در محصولاتی مانند چوب پلاست، چوب بدون کمک واکنش دهنده های مصنوعی، عیب های ذاتی خود را از دست می دهد و ازنظر محیط زیست، تمیز و ازنظر بهداشتی خنثی باقی می ماند.

ترموود یک متریال ساختمانی جدید

ترموود نوعی از مصالح ساختمانی جدید است، البته هنوز موفق به جایگزینی کامل متریال قدیمی ساختمانی که مشخصات معمولی چوب را دارند، همچون الوارها و تخته های دیوار نشده است، اما هر چه زمان بیشتر می گذرد و افراد بیشتری با خواص این محصول آشنا می شوند، ترموود به دنیای بی رقیب نزدیک تر می شود.

ترموود بهترین گزینه برای بالکن ها، کف سازی، کف پوش باغ، عرشه کشتی ها و عناصر تزئینی قایق ها، قایق های بادبانی، نرده تراس ها، نمای چوبی خارجی، نرده های بادوام برای پله ها و... است و در همه این موارد بهترین انتخاب برای جانشینی چوب خالص است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>