اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترمووود

چوب اصلاح شده ترموود یا چوب پلاست، با حرارت دادن طیف وسیعی از گونه های چوبی مثل؛ Frake، As، Pine، صنوبر و... تا دمای 180 درجه ساخته می شوند. چوب تا 72 ساعت در این دما نگهداری می شود. در فرایند ساخت ترموود، بخار برای محافظت از چوب و جلوگیری از شکافتن و آسیب دیدن الوار استفاده می شود. عملیات حرارتی باعث ایجاد تغییرات شیمیایی و ساختاری در چوب می شود و کیفیت آن را افزایش می دهد.

بخارآب در فرایند تولید، به عنوان محافظ هادی گاز و گرما استفاده می شود که اجازه می دهد، چوب تا دمای بالاتر از دمای اشتعال چوب گرم شود.این فرایند به شما امکان می دهد خواصی از چوب را که باید اصلاح شوند تا بتوان از آن استفاده های مختلف کرد را اصلاح کنید.اصلاحات، امکان تولید محصولی دقیقاً با همان خصوصیات موردنیاز را به مصرف کنندگان می دهد.

ساخت و تولید ترموود، فرایندی بسیار تمیز و سازگاربامحیط زیست است که فقط خواص چوب را بهبود می بخشد. در این فرایند فقط از دما و بخار بالا استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی، کاملاً طبیعی و عاری از مواد شیمیایی خواهد بود. عملیات حرارتی، خواص مختلف چوب، مانند ثبات، عایق حرارتی، مقاومت در برابر پوسیدگی، شکل بدون تغییر و بهداشت را افزایش می دهد.

تفاوت عملیات مختلف حرارتی در تولید ترموود

برای تولید ترموود یا چوب پلاست، چوب در دو کلاس استاندارد عملیات حرارتی؛ Thermo-S و Thermo-D تولید می شود. تفاوت این کلاس ها در دما و زمان عملیات حرارتی است.چوب Thermo-S، سایه قهوه ای روشن جذابی دارد و از پایداری بسیار بالایی برخوردار است. چوب در دمای نرم تر (+ 185 درجه سانتی گراد ± 3) حرارت می بیند.

محصولات Thermo-S عمدتاً برای دکوراسیون داخلی استفاده می شوند، اما در مناطق محافظت شده خارجی نیز می توانند مورداستفاده قرار گیرند. چوب Thermo-D رنگ قهوه ای تیره تری دارد. دوام پوسیدگی و پایداری مکانی بالایی دارد. Thermo-D در دمای بالاتر (+ 215 درجه سانتی گراد در 3 درجه سانتی گراد) ازنظر حرارتی اصلاح شده و برای استفاده در محیط داخلی و خارجی مناسب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>