اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ترمووود


ثبات

یکی از مهم ترین مزایای ترموود یا چوب پلاست نسبت به انواع دیگر الوارهای فراوری شده، پایداری و ثبات بالای آن ها است. گرمای شدیدی که در طی فرایند استفاده می شود، چوب را از عمق و درون خشک می کند. با این کار تمام رطوبت و رزین الوار از بین می رود.

وقتی ترموود و یا چوب پلاست روی محل موردنظر نصب می شوند، به اندازه الوارهای تصفیه شده متورم نشده، ترک نمی خورند و جمع نمی شوند. همچنین حتی در دمای شدید نیز شیره ای از آن ها ترشح نمی شود. این پایداری برای بسیاری افراد که از الوارهای حرارتی استفاده می کنند، ازجمله طراحانی که به دنبال محصولی مناسب برای خطوط مستقیم بلند هستند، خاصیت بسیار مهمی است.

طول عمر

عملیات حرارتی بر روی چوب با این روش، به افزایش طول عمر چوب کمک می کند. شرایط جوی و محیطی که چوب در معرض آن است همچنان در تعیین دوام چوب نقش مهمی دارد. بااین حال، چوب گرما داده شده در مقایسه با چوب استاندارد، عمر متوسط بیشتری دارد زیرا برخی از قندهای طبیعی از بین رفته اند و درنتیجه مقاومت آن در برابر پوسیدگی و قارچ افزایش می یابد. این یک مزیت عمده برای کسانی است که می خواهند پروژه های ساختمانی آن ها طول عمر مفید بیشتری داشته باشند.

عایق کاری

وقتی چوب تا دمای بالا گرم می شود، آب از دست می دهد و متخلخل می شود. این موضوع می تواند تأثیر زیادی در قدرت عایق بودن آن داشته باشد و به این معنی است که چوب حرارتی در عایق بندی ساختمان در مقایسه با چوب تصفیه نشده بسیار بهتر است.

منبع پایدار

مواد اولیه ترموود یا چوب پلاست، از جنگل های تائید شده تهیه می شوند. در طول تولید هیچ ماده شیمیایی در آن استفاده نمی شود و درختانی که این محصولات از آن ساخته شده است با رشد دوباره در بهبود کیفیت هوا در محیط نقش اساسی دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>