اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترمووود

به دلیل مقاومت و پایداری بالا و سایر خصوصیات ترموود یا چوب پلاست، این محصولات یک انتخاب طبیعی برای روکش یا استفاده در کف هستند. همچنین می توانند در فضای باز که تحت تأثیر مداوم مرطوب قرار دارند، مورداستفاده قرار گیرند. حتی در محیط های کم ثبات و دارای رطوبت بالا مانند زیرزمین ها نیز کاربرد فراوانی دارند.

این محصولات، به طور گسترده ای برای تزئینات داخلی مکان های مختلف نیز به کار می روند، اما بیش از آن همان طور که در بالا ذکر شد در مکان هایی با رطوبت زیاد مثل اتاق بخار، حمام، سونا و... کاربرد دارند. نیمکت های ساخته شده از ترموود، راحت و بهداشتی هستند و کف بسیار بادوام تر است. رنگ تیره شیک در طیف گسترده ای از سایه ها به شما امکان می دهد فضای جالبی ایجاد کنید.فلزات هرگز با چوب اصلاح شده حرارتی واکنش شیمیایی ایجاد نمی کنند.

برخلاف محصولات چوبی تحت فشار، از ترموود می توان به همراه فلز نیز استفاده کرد. رطوبت کم آن به این معنی است که فلزات با چوب اصلاح شده حرارتی واکنشی نشان نمی دهند. ترموود محصولی صد درصد طبیعی است و فرایند تولید آن فقط شامل بخار، فشار و گرما است. این یک روند کاملاً اکولوژیکی و طبیعی از ابتدا تا انتها است.

از مرحله تهیه مواد اولیه تا نصب محصول نهایی، از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی کند. ترموود برای همه شرایط آب وهوایی مناسب است و درواقع اصلاح حرارتی چوب باعث افزایش دوام و پایداری بیشتر می شود. این ماده قابل بازیافت و کاملاً بی ضرر است و با هزینه کم قابل نگهداری و تجدید است. وزن کمتری که ترموود دارد حمل و نصب آن را آسان تر می کند.

چوب پلاست اما که در چند سال گذشته موقعیت خود را در بازار بهبود بخشیده است، هنوز ازنظر عملکرد و تأثیر بر طبیعت نتایج و بازخورد نهایی خود را ثابت نکرده است. اگرچه چوب پلاست در نام خود از کلمه چوب استفاده می کند، اما نسبت پلاستیک موجود در محصول طی فرایند تولیدی که این محصول طی می کند همچنان زیاد است. پایداری آن ها به هیچ وجه به اندازه ترموود نیست و درواقع در طول خود 1-2 میلی متر در هر متر، منبسط و کوچک می شوند.

ازآنجاکه چوب پلاست ها یک محصول کاملاً طبیعی نیستند، هنگامی که تخته آسیب می بیند یا خراشیده می شود، نمی توان رنگ اصلی مواد را بازیابی کرد. با توجه به مقدار پلاستیک موجود در محصول، دمای سطح می تواند در هوای گرم بالا باشد.بسیاری از چوب پلاست ها حاوی مواد غیرقابل بازیافت هستند و درنهایت می توان گفت ترموود یا چوب پلاست بسته به نوع و محل استفاده هرکدام می تواند انتخاب متفاوتی برای مصرف کننده باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>