اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

بلوک های نیوجرسی با توجه به کاربردهای گسترده ای که دارند شامل مزایای زیادی نیز می شوند که ازجمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از مهم ترین مزایای این نوع حفاظ ها در جاده سازی این است که قطعات آن مسلح بوده و یک نوع اتصالات جانبی دارد که باعث سهولت در نصب در مدت کوتاهی و به صورت یکنواخت می شود.مزیت دیگر این نوع حفاظ ها این است که در صورت آسیب دیدن و خرابی به راحتی قابل تعویض بوده، از طرفی علاوه بر کاهش انحراف اتومبیل ها و خسارات ناشی از آن می تواند از نور آزاردهنده خودروهای مقابل در شب نیز جلوگیری کند.

به همین دلیل از آن ها در بسیاری از پروژه های راه و ترابری، سازمان راهداری و شهرداری ها استفاده می شود. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی برای ساخت حفاظ های نیوجرسی بتنی از فناوری های نوینی مانند استفاده از بتن های خودتراکم، عمل آوری بتن ها با بخار و تولید به صورت مفصلی استفاده می شود.

اهمیت و ضرورت استفاده از بلوک نیوجرسی در جاده ها

به طورکلی از زمانی که ضرورت ایجاد حفاظ ایمن اطراف اتوبان ها مطرح شد، بحث سر این بود که طراحی آن به چه صورتی باشد که در صورت برخورد اتومبیل در سرعت های بالا با آن، نه تنها شاهد واژگونی نباشیم بلکه اتومبیل به مسیر اصلی جاده بازگردد. بلوک نیوجرسی پاسخ به این نیاز است. از زمانی که استانداردهای راه سازی، پیمانکاران را ملزم به استفاده از جرسی اطراف جاده ها کرد به وضوح کاهش میزان تلفات ناشی از تصادفات را شاهدیم.

درواقع می توان مطرح کرد که بلوک نیوجرسی حریم جاده را مشخص می کند، درصورتی که اتومبیل با آن برخورد کند احتمال واژگونی کاهش می یابد. جالب است بدانید که گارد به بدنه اتومبیل فرو نمی رود و طراحی به نحوی است که اتومبیل را در مسیر جاده نگه می دارد؛ بنابراین با توجه به آنچه گفته شد تمامی این مزایا به معنای نجات پیدا کردن جان هزاران نفر در جاده ها است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>