اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

در یک نگاه کلی می توان بیان کرد که یکی از ویژگی های خاص این بلوک ها شیوه اتصال آن ها است. چراکه قالب نیوجرسی از بدنه، درپوش، شاسکی، میان بلت، قید نگه دارنده و جک دوپیچ تشکیل شده است و وزن آن چیزی حدود 975 کیلوگرم است. به یاد داشته باشید که هرچه طول قالب بالاتر باشد وزن آن نیز بیشتر می شود.

بلوک های نیوجرسی معمولاً در دو مدل 4 متری و 6 متری تولید می شود؛ بنابراین در ساخت بلوک نیوجرسی باید به مفاصل توجه ویژه شود زیرا ساختارهای اشتباه می تواند مقاومت کل بتن را تحت تأثیر قرار دهد. اتصالات این بلوک ها که وزنی معادل 13.2 کیلوگرم دارند با یک نری و دو مادگی، اتصالی محکم را شکل می دهد. اتصالات بلوک نیوجرسی سه دسته را شامل می شود که به شرح زیر می باشد:

  • بلوک نیوجرسی بدون اتصال
  • بلوک نیوجرسی مفصلی
  • بلوک نیوجرسی کام و زبانه

یکی از مهم ترین مزایای بلوک های بتنی نیوجرسی استفاده در جاده سازی بوده و این فرایند در حالی انجام می شود که قطعات آن مسلح باشد. همچنین وجود اتصالات جانبی باعث سهولت در نصب در مدت زمانی کوتاه و به صورت یکنواخت می شود.

همچنین از دیگر مزایای این نوع حفاظ ها در این است که بلوک های نیوجرسی در صورت آسیب دیدن و خرابی به راحتی قابل تعویض بوده و از طرفی علاوه بر کاهش انحراف اتومبیل ها و خسارات ناشی از آن می تواند از نور آزاردهنده خودروهای مقابل در شب نیز جلوگیری کنند.

بنابراین با توجه به همه مواردی که در این نوشتار مطرح شد ابداع این نوع از بلوک ها ازجمله دستاوردهای کاربردی بوده و آشنایی با آن ها می تواند در راستای ارتقا اطلاعات شما عزیزان در حوزه ی ساخت وساز مفید باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>