اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بتن

به طورکلی برای تولید بلوک نیوجرسی چهار روش اساسی وجود دارد که دو روش از این روش های ارائه شده مربوط به شیوه بتن ریزی می باشد و دسته سوم به صورت پیش ساخته تولید می شود. جالب است بدانید که در تولید بلوک های نیوجرسی قالب های جرسی به صورت استاندارد بر اساس کاربرد طراحی می شود و طول قالب نیز بر اساس محل نصب تعیین می گردد.

همچنین در این فرآیند باید مشخص شود که بتن ریزی در محل نصب، اجرا خواهد شد یا بلوک ها به صورت پیش ساخته تولید می شود چراکه هرکدام از این رویه ها نیازمند ارائه اطلاعاتی در این باب می باشد. با توجه به همین مسئله چهار روش خاص برای تهیه این محصولات تا به امروز اتخاذشده است که این موارد شامل:

بتن ریزی ایستاده

درروش ایستاده، قالب به صورت سرپا به شکلی که قرار است نصب شود قرارگرفته، از بالای قالب بتن ریزی انجام می شود، قالب مونتاژ شده بهتر است از کف با قطعاتی که از قالب های پیشین حین بتن ریزی به جای مانده پوشانده شود. این روش متداول ترین روش تولید بلوک نیوجرسی است و جالب است بدانید که معمولاً تولید این بلوک چالش خاصی ندارد.

بتن ریزی برعکس

همان طور که از نام این روش پیداست، در این فرایند قالب را سروته می کنند و بتن ریزی را از کف انجام می دهند. به این صورت مشکلی که برای کف حالت ایستاده به وجود می آمد، ایجاد نخواهد شد اما چالشی که در این فرایند مطرح می باشد این است که برعکس کردن بلوک نیوجرسی که یا با جرثقیل یا با دستگاه انجم می شود باید از نقطه ثقل بلوک و با دقت کامل انجام شود. درواقع کارگران برای انجام این کار باید مهارت کافی داشته باشند.

بلوک پیش ساخته در کارخانه

به طورکلی این نوع بلوک نیوجرسی، در کارخانه تولید می شود. همان طور که ذکر شد درروش پیشین، تولید بلوک در محل نصب انجام می شد اما در این حالت با دستگاه های اتوماتیک داخل کارخانه کار بتن ریزی و تزریق انجام می شود و بلوک های آماده به محل نصب منتقل می شود. همچنین لازم به ذکر است که عمل آوری این فرایند به وسیله بخار انجام می شود و بلوک ها بر اساس استانداردهای مقاومت آزمایش می شود.

روش دستی و سنتی

به طورکلی در این روش همه مراحل از تولید بتن تا قاب بندی لاین ها به صورت دستی و قطعه قطعه انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>