اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت عمرانی

به طورکلی سازنده طی اجرای قرارداد مشارکت در ساخت تعهداتی متعدد را بر عهده دارد که در شرایط مختلف این تعهدات متفاوت است. مهم ترین تعهدات سازنده عبارت اند از:

  • پرداخت هزینه های ساختمانی پروژه
  • پرداخت هزینه های اداری پروژه
  • پرداخت مبلغی به عنوان اجاره بها به مالک طی مراحل ساخت

لازم به ذکر است که پرداخت هرگونه جریمه ازجمله جرائم مربوط به کمیسیون ماده 100، فضای سبز، شهرداری، نظام مهندسی، سازمان پارک ها و همه و همه صرفاً بر عهده سازنده است. همچنین ارائه این نکته الزامی است که در تعیین بلاعوض به این نکته توجه کنید که لزوماً سازنده ای که بلاعوض بیشتری می دهد، سازنده بهتری نیست.

بنابراین در این خصوص با کارشناس مشارکت در ساخت مشورت کرده و سعی کنید دریافت بلاعوض قرارداد با چک بانکی صورت گیرد. در صورت وصول نشدن چک های بلاعوض، در قرارداد مشارکت در ساخت ضرر و زیان و حق فسخ یک طرفه برای مالک در نظر گرفته شود.

همچنین توصیه می شود که تا زمان پایان عملیات ساختمانی، پیش فروش ساختمان صورت نگیرد و این حق به سازنده داده نشود؛ اما درصورتی که تصمیم به پیش فروش گرفته شد حتماً تا قبل از پایان سفت کاری این اجازه به سازنده داده نشود و پس ازآن هم فقط به نسبت سهمی که از عرصه برای سازنده در نظر گرفته شده و با توافق کتبی مالک، پیش فروش صورت گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>