اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت عمرانی

همان طور که از واژه مشارکت کاملاً مشخص است، این نوع از قراردادها به نوعی توافق دوطرفه اطلاق می شود که هر یک از طرفین در آن مزایایی به دست آورده و با توجه به نسبت سرمایه گذاری خود در قرارداد باهم شریک می شوند.

فرض کنید که شما صاحب خانه ای قدیمی می باشید که نیاز به بازسازی دارد و یا حتی با تخریب و تبدیل آن به یک آپارتمان زیبا و باکیفیت سود زیادی را به دست خواهید آورد؛ اما با توجه به شرایط ممکن است شما تخصص و منابع مالی لازم برای انجام این کار را نداشته باشید. در چنین شرایطی مسلماً مشارکت در ساخت می تواند به کمک شما بیاید. چراکه در چنین حالتی یک سازنده سرمایه و تخصص خود را با شما شریک می شود و خانه قدیمی را تبدیل به آپارتمانی چندطبقه می کند.

درنهایت نیز طی این رویه شما با سازنده در سودی که از این ساخت وساز به دست می آید شریک می شوید. حال با توجه به این مقدمه به سراغ مبحث آشنایی با شرایط مشارکت در ساخت و قوانین آن رفته و شما را با جنبه های مختلف آن بیشتر آشنا می کنیم. پس با وبلاگ پرشین سازه بزرگ ترین بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت کشور همراه شوید.

طی یک تعریف حقوقی می توان اذعان کرد که مشارکت در ساخت یک توافق دوطرفه است که در آن دو نفر (مالک و سازنده) مقرر می کنند برای احداث یک ساختمان، طبق شرایط و مشخصات تعیین شده سرمایه گذاری مشترکی داشته باشند و به نسبت سرمایه و آورده شان باهم شریک شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>