اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوستر

در ساخت لوسترهای کلاسیک چراغ های زرد و قرمز بکار برده شده اما امروزه با طرح های نوین لوسترهای برق کشی و نور آن ها هم مدرن شده است. یکی از ملاک های مهم انتخاب لوستر میزان نوری است که در آن بکار رفته. لامپ های LED و CMF یا کم مصرف در لوسترها تعبیه شده.

مهم ترین مزیت لامپ های LED طول عمر آن هاست، همچنین خاموش و روشن کردن این لامپ ها برخلاف لامپ های رشته ای تأثیری روی طول عمر آن ها ندارد، پر نورتر است اما اگر اشکالی در یکی از آن ها رخ دهد سایر لامپ ها نیز کارایی خود را از دست می دهند.

نوع دیگر این لامپ­ها، لامپ شاخه­ای است که در لوسترهای ال ای دی و برخی از لوسترهای شاخه­ای سوزنی مورداستفاده قرار می­گیرد که به دلیل قابلیت تعویض آسان بیشتر موردتوجه قرار می­گیرند. لامپ های کم­مصرف نیز ازجمله لامپ های پرتولید هستند که به شکل های متفاوت مانند سرپیچ شمعی و سرپیچ معمولی تولید می­شوند، نور درخشان­تر و همچنین طول عمر بیشتری نسب به لامپ­های رشته ای دارند.

ازجمله فاکتورهای مهم لوستر انتخاب رنگ نور است. استانداردترین حالت برای انتخاب رنگ نور ترکیب رنگ زرد و سفید است که باعث می شود چشم خسته نشود همچنین برای زیبایی بخشی دکوراسیون استفاده می شود و باعث می شود به وسایل نور متمرکز زرد یا سفید نتابد.

همچنین برای کنترل میزان و شدت نور می توان از دستگاه Dimmerکه مخصوص لوستر است استفاده کرد. باید توجه داشت که لوستر محصولی تزیینی است و نور آن با نور لامپ بدون سرپوش متفاوت است. همچنین لوسترهایی که دارای لامپ همراه با سرپوش هستند برای فضای اتاق خواب مناسب تر می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>