اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوستر

در دنیای طراحی مدرن تنوع جنسی زیادی برای محصولات وجود دارد، یکی از محصولات پرطرفدار در میان انواع لوسترها، محصولات چوبی است. لوسترهای چوبی علاوه بر زیبایی و ظرافت خاصی که دارد و به راحتی با بسیاری از محیط ها هماهنگ می شود و سادگی و زیبایی چشمگیری پیدا می کنند. همچنین این جنس از محصولات دارای کیفیت خوب همراه با تنوع بسیار است که در کنار قیمت مناسبی که دارد می تواند یک گزینه همیشگی و خوب برای مصرف کنندگان باشد.

در این نوع، معمولاً از چوب برای ساخت بدنه استفاده می شود. کاربرد لوسترهای چوبی با توجه به دکوراسیون محیط و میزان نوری که ما نیاز داریم متنوع است. لوسترهای چند شاخه برای پذیرایی مناسب است و لوسترهای تک شاخه و دوشاخه نیز معمولاً برای آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو و فضاهای کوچک مورداستفاده قرار می گیرد. همچنین برخی از این لوسترها به دلیل اینکه نور کمتری نسبت به سایر انواع آن تولید می کنند می توانند در کافه ها استفاده شوند.

برای سالن، اگر دکوراسیون و مبلمان چوبی باشد به راحتی می توان لوسترهای چوبی را با آن ست کرد اما باید به رنگ چوبی که انتخاب می کنیم توجه داشته باشیم. به علاوه به دلیل تنوع رنگی که این لوسترها دارند می توانیم برای فضای آشپزخانه لوستر را با رنگ کابینت ها هماهنگ کنیم و هارمونی زیبایی ایجاد کنیم. برنز به دلیل رنگی که دارد در پذیرایی بسیار خیره کننده است، همچنین به ایده ای برای ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون داخلی بدل شده است.

لوسترهای برنزی نیز ازجمله لوسترهای پرکاربرد است که بسیاری تصور می کنند این محصول برای خانه هایی با چیدمان سلطنتی و کلاسیک مناسب است اما این تصور غلط است زیرا امروزه این جنس از لوسترها با طرح های جدید و متنوع وارد بازار شده است. برنز آلیاژی از مس و قلع است که مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت دارد که همین باعث کیفیت بخشیدن به این جنس از لوسترها شده. این لوستر از تنوع طرح زیادی برخوردار است که در سایز کوچک و بزرگ در پذیرایی و اتاق خواب قرار داده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>