اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوستر

لوسترها دسته بندی های زیادی دارند اما دسته بندی آن ها بر اساس شکل ظاهری به دودسته کلی تقسیم می شوند یکی لوسترهای آویز و حبابی شکل و دیگری لوسترهای سقفی. با توجه به چینش دکوراسیون داخلی و همچنین ارتفاع سقف و دیوارها انتخاب این لوسترها نیز تفاوت دارند. انتخاب این دو نوع به جای هم ممکن است ایراداتی را به دکوراسیون اضافه کند.

امروزه لوسترهای سقفی در بین انواع لوستر طرفداران بیشتری دارند زیرا این نوع لوسترها برای خانه های مدرن که دارای سقف و دیوارهای کوتاه یا سالن های بزرگ است بسیار مناسب است همچنین در طراحی این نوع لوستر نور از بالا می تابد و چشم را اذیت نخواهد کرد. لوسترهای سقفی با ظاهر متفاوت کارکردهای متنوعی دارد مثلاً برای سالن می توان از انواع مجلل تر آن و برای آشپزخانه از سبک چوبی آن ها استفاده کرد.

ازجمله انواع لوستر سقفی می توان به سقفی برنزی، سقفی دایکاست، سقفی چوبی و کریستالی اشاره کرد. لوسترهای سقفی چوبی معمولاً برای فضاهای داخلی تر که سقف کوچکی دارند مانند آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می شود که با توجه به شکل حباب و تعداد شعله و متریالی که با چوب ترکیب شده مورداستفاده قرار می گیرند. لوستر سقفی دایکاست با جنس طلایی، برنز و کرومی که دارند برای دکوراسیون های متفاوت و کلاسیک تر استفاده می شود.

لوسترهای سقفی کریستال محبوب ترین و پرفروش ترین نوع است. سایز بزرگ این لوسترها برای مکان هایی به کار می رود که دارای فضای گسترده و یک سالن عظیم است و به تجلل و درخشندگی محیط کمک می کند مانند امام زاده یا مسجدها، همچنین مدل های ظریف تر این محصول ممکن است برای مکان های کوچک تر و منازل هم مورداستفاده قرار گیرد و همواره در بازار موردتوجه بوده است. انواع مدرن آن به صورت لامپ های LED و SMD وجود دارد که از ویژگی های نوع LED آن ها این است که می توان با ریموت نور آن ها را کنترل کرد.

به طورکلی لوسترهای سقفی برای دکوراسیون های مدرن تر بکار می رود. مثلاً اگر یک خانه دارای سقف کوچک است می توان برای تزیین آن از یک لوستر سقفی فانتزی یا چراغ های بدون پوشش استفاده کنید. همچنین برای آشپزخانه ها نیز لوسترهای سقفی کوچک تر و ساده تر یا با بافت های چوبی بکار می رود. این نوع لوسترها جنس های متفاوتی دارند که نوع برنزی و آنتیک آن برای مکان های مجلل تر استفاده می شود. همچنین این لوسترها در اندازه های بزرگ­تر برای سالن های وسیع و مجلل­تر موردتوجه قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>