اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوستر

لوسترها انواع مختلفی دارند که مدل آن ها در طول زمان با توجه به نیازها و نوع دکوراسیون و سلیقه افراد تغییر کرده است. معمولاً لوسترها پس از چیدمان کامل دکوراسیون یک مکان باتوجه به کارکردشان انتخاب می شوند. یک انتخاب مناسب در بین انواع لوستر به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها سلیقه شخصی افراد است. هرکس می تواند باتوجه به علاقه خود و همچنین کارکردی که برای مکان موردنظر خودش در نظر دارد لوستر مناسب را انتخاب کند؛ اما باید توجه داشت که نقص یا عیبی برای فضایی که در نظر داریم به وجود نیاورد.

به همین منظور در کنار سلیقه باید به استانداردهای طراحی داخلی هم توجه داشت. به عنوان مثال اگر در خانه ای که سقف کم ارتفاع دارد لوستر بزرگ و پرحجم قرار دهیم خانه را از آن چیزی که هست کوچک تر و دلگیرتر نشان می دهد. یا اگر در مکان هایی که نیاز بیشتری به نور وجود دارد مانند لابی ساختمان های بزرگ و هتل ها لوستر کوچک و ظریف قرار دهیم ممکن است محیط جلوه کمتری داشته باشد.

همچنین توجه به انتخاب لوستر برای محیط باز یا بسته هم حائز اهمیت است. مثلاً برای محیطی که سرپوشیده نیست حتماً باید از لوسترهای چوبی استفاده شود زیرا لوستر کریستالی برای محیط باز مناسب نیست؛ اما بازهم باتوجه به دکوراسیون و محیط انتخابی موردنظر می توانیم تنوع و خلاقیت بیشتری برای طراحی و قراردادن لوستر خرج کنیم.

اگر با شناخت کافی و مشورت با افرادی که در این زمینه تخصص دارند لوستر مکان موردنظر را انتخاب کنیم می توانیم از بسیاری از ایرادهایی که باعث می شود محیط عیبناک به نظر برسید جلوگیری کنیم. از نکات ریز اما قابل توجه در هماهنگی لوستر با محیط نیز می توان به انتخاب رنگ نور لامپ درون لوسترها اشاره کرد که باید با رنگ های دیوارها و دکوراسیون محیط هماهنگ شود و به گونه ای نباشد که به مرورزمان چشم را بزند یا باعث خسته شدن چشم و ذهن از محیط اطراف شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>