اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوستر

لوسترها انواع مختلفی دارند که بعضی از آن ها بزرگ تر و پرجلوه تر و برخی کوچک تر و ظریف تر هستند. هنگام انتخاب انواع لوستر باید به عوامل مختلفی توجه کرد ازجمله ارتفاع سقف خانه یا محلی که قصد نصب لوستر را داریم، نوع و جنس وسایل استفاده شده در چیدمان، کاربردی که لوستر برای هر محیط دارد و همچنین نوع دکوراسیونی که می خواهیم مناسب با آن محصول را خریداری کنیم.

با یک شناخت کلی راجع به انواع لوسترها و کارایی آن ها می توان به بهترین انتخاب برای زیباسازی مکان موردنظر دست پیدا کرد.علاوه بر اینکه انتخاب انواع لوستر کمک می کند شما به محیط زیباتر و سرزنده تری دست پیدا کنید، لوستری که در محیط مناسب تر قرار می گیرد نیز به درخشش دوچندان می رسد. لوسترها به طورکلی برای روشنایی و ایجاد نور کافی برای محیط قرار داده می شوند.

اما گاهاً بعضی از لوسترها نور خیلی زیادی برای محیط ایجاد نمی کنند و صرفاً برای تزیینات به کاربرده می شوند که البته همین نوع از لوسترها هم جذابیت متنوعی برای دکوراسیون های خاص دارند. به طورکلی لوسترها ازلحاظ نوری و برق کشی به دودسته تقسیم می شوند، یکی لوسترهای لامپی حبابی و دیگری لوسترهای ال ای دی که باتوجه به میزان نور لازم یکی از آن ها انتخاب می شود.

باید توجه داشت که لوسترهای زیادی با توجه به مدهای مختلف وارد بازار می شوند اما لوسترهای قدیمی نیز از رده خارج نمی شوند و می توان آن ها را با منازلی که با سبک لوستر هارمونی دارند ست کرد. برای مثال می توان برای خانه هایی که دکوراسیون مدرن و مینیمال دارند از لوسترهایی با بدنه فلزی و ساده استفاده کرد و لوسترهای برنزی و برنجی برای خانه های کلاسیک مناسب ­تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>