اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای ساختمان

لامل درواقع همان سازه ای است که نمای شیشه ای روی آن سوار می شود. لامل ها در انواع فولادی، چوبی و آلومینیوم موجود هستند اما لامل های آلومینیومی بیشترین کاربرد را دارند. لامل ها در پروژه به دو صورت افقی و عمودی تعبیه می شوند. مهندسان ساختمان به لامل های افقی، ترنسم و به لامل های عمودی، مولیون می گویند.

لامل ها چه عمودی باشند و چه افقی در عرض واحدی تولید می شوند اما معمولاً طول ترنسم در مقایسه با مولیون کمتر است. دلیل اختلاف طولی لامل ها به دلیل آن است که بار بیشتری روی مولیون ها سوار است. آلمان یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان لامل ها در سطح دنیا است که محصولات خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر می کند.

برای کنترل میزان حرارت ورودی به ساختمان، در نمای کرتین وال از لاستیک هایی به نام EPDM به عنوان عایق حرارتی استفاده می شود. البته اگر پروژه در مناطق گرمسیری اجرا می شود بهتر است که این عایق ها با لاستیک های پلی آمید نیز ترکیب شوند تا اثر عایق بودن آن ها ارتقا پیدا کند.جایگزین های دیگری برای آلومینیوم وجود دارد اما آنچه در حال حاضر در اغلب پروژه ها مورداستفاده قرار می گیرد، آلومینیوم است.نمای کرتین وال به طورکلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  • فیس کپ (face cap)
  • فول فریم لس (full frameless)

همان طور که از نام این دو دسته بندی مشخص است، در نمای فیس کپ، از نوعی درپوش استفاده می شود که در نمای فول فریم لس وجود ندارد. اگر قرار باشد خطوط اجرای نمای شیشه ای مشخص باشد، از سیستم فیش کپ استفاده می شود. در این سیستم به جای آنکه شیشه ها به قطعات آلومینیومی مجزا متصل باشند، به صورت یکپارچه به سازه متصل می شوند و روی لامل مستقر می گردند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>