اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای ساختمان

استفاده از آلومینیوم در این سازه ها باعث کاهش چشمگیر وزن آن شده است و این یک مشخصه بسیار مثبت برای آن ها به شمار می رود. به خصوص در مواقعی که زلزله به وقوع می پیوندد، می تواند از حجم و سنگینی آوار احتمالی تا حد بسیار زیادی بکاهد. یک نکته مهم دیگر در خصوص استفاده از آلومینیوم در این نما، به صورت مستمر و مداوم در تماس با هوا است. آلومینیوم مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد؛ لذا می توان از این نظر نیز کاملاً به این سازه ها اطمینان داشت.

نکته دیگر در خصوص این نما، آن است که در عین عبور حرارت به داخل ساختمان، قادر هستند تا کنترل خوبی نیز روی حرارت داشته باشند. یعنی این طور نیست که هر میزان انرژی حرارتی خورشید به صورت مستقیم وارد ساختمان شود. چون اگر این اتفاق بیفتد، در فصل های گرم سال امکان حضور در این ساختمان ها اصلاً میسر نیست.

یکی ویژگی بسیار خوب دیگر برای نماهای شیشه ای، ورود نور خورشید به داخل ساختمان است که برای تأمین نیاز ساختمان به روشنایی در طول روز بسیار مؤثر است. البته باید تمهیدات لازم برای کنترل نور ورودی به ساختمان در روزهای گرم و آفتابی تابستان را نیز اندیشید.نمای کرتین وال یک ویژگی بسیار خوب دیگر نیز دارد. به این معنی که می تواند به عنوان عایق صوتی نیز عمل کند و این ترتیب سروصدا و آلودگی صوتی از محیط بیرون ساختمان بسیار کمتر وارد آن می شود.

نصب این نما ها نیز در مقایسه با سایر نماها سریع تر و آسان تر صورت می پذیرد. از زیبایی و جلوه ظاهری بسیار خوبی که این نماها به ساختمان می دهند نیز نباید غافل شد. در کنار همه این ویژگی های مثبت باید به هزینه اقتصادی مقرون به صرفه نماهای کرتین وال نیز اشاره کنیم. همه این ویژگی های مثبت دست به دست هم داده است تا امروزه مهندسان ساختمانی علاقه خاصی به اجرای این گونه نماها در پروژه های مختلف داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>