اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگیره

بعدازاینکه تصمیم خودتان مبنی بر انتخاب نوع خطی یا دکمه ای دستگیره را اتخاذ کردید، باید در مورد طرح یا شکل کلی دستگیره فکر کنید. به صورت کلی انواع دستگیره کابینت یا شکل مستطیلی و زاویه دار دارند، یا منحنی و مورب.

انتخاب نوع مستطیلی یا منحنی دستگیره ها در وهله اول بیشتر از هر چیز به استایل و پلان کابینت های آشپزخانه شما بستگی دارد. اگر کابینت هایی که برای آشپزخانه استفاده کرده اید زاویه دار و مستطیلی هستند، تاجش ساده است و از سطوح مستطیلی ساده ساخته شده، استفاده از دستگیره های خطی مستطیلی گزینه خوبی برای شما خواهد بود. چون با ترکیب بندی کلی کابینت ها همخوانی دارد.

از طرف دیگر اگر کابینت های آشپزخانه منحنی شکل هستند و طرحشان سیال است و تاج منحنی دارند، همچنین سطوحشان بالشی شکل و غیرمسلح است، بهتر است از دستگیره های خطی منحنی استفاده کنید. باز چون که با ترکیب بندی کلی کابینت هایتان همخوانی دارد.

اما در خیلی از اوقات طرح کابینت ساختمان آن قدرها هم یکدست نیست. یا از ترکیب طرح منحنی و مستطیلی استفاده کرده. در چنین شرایطی دو راه پیش روی شما خواهد بود. یکی اینکه خودتان ارزیابی کنید و ببینید که ویژگی های منحنی کابینت ها بیشتر است یا مستطیلی، سپس بر اساس قدرت بیشتر هرکدام از طرح ها، دستگیره مستطیلی استفاده کنید یا منحنی.

یا می توانید به صورت کنتراستی یا تکمیلی از دستگیره ها استفاده کنید؛ یعنی مثلاً اگر کابینت شما تاج منحنی، اما طرح کلی مستطیلی دارد، می توانید از دستگیره های منحنی برای تأکید بر طرح تاج استفاده کنید و به اصطلاح طرح کابینت ها را بالانس نمایید؛ و بالعکس.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>