اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگیره

انتخاب مدل دستگیره، یک انتخاب بر اساس معیارهای زیبایی شناسی و سلیقه است. مهم ترین نکته در انتخاب مدل دستگیره کابینت همخوانی آن با استایل کلی کابینت ها و طراحی دکوراسیون داخلی است. بسته به اینکه سبک طراحی داخلی خانه شما، ترکیب رنگی و غیره چه باشد، می توانید مدل مناسب دستگیره های کابینت را انتخاب کنید. به صورت کلی انواع مدل های دستگیره های کابینت شامل موارد زیر می شود:

دستگیره کابینت کلاسیک

این نوع دستگیره که جزو دستگیره های لاکچری و لوکس به حساب می آیند، طرح های کلاسیک یا بهتر است بگویم اعیانی دارند؛ یعنی شکل طراحی شان شما را یاد سده های گذشته می اندازد. در این دستگیره ها از طرح های منحنی، رنگ های تیره، بافت و برجستگی منقش و طرح دار زیادی استفاده می شود. شما می توانید از این دستگیره های شکیل و با وقار برای دادن ظاهری کاملاً شیک و اعیانی به کابینت های خود استفاده کنید. البته انتخاب این نوع دستگیره ها که البته در جنس های مختلف هم وجود دارند، بسته به استایل خانه و کابینت ها خواهد بود. این نوع از دستگیره ها اغلب گران ترین در سطح بازار هستند.

دستگیره های سرامیکی

این دستگیره ها همان طور که از نامشان پیداست، قطعات سرامیکی داخل خود دارند. این مدل که از سلیقه باروکی نشأت گرفته شده، شما را یاد خانه ها و قصرهای سده هجدهم انگلستان می اندازد. اکثر دستگیره های سرامیکی حتماً از رنگ سفید استفاده می کنند که این خودش باعث می شود آشپزخانه شما همیشه تمیز و براق به نظر برسد؛ اما برخلاف دستگیره های کلاسیک، دستگیره های سرامیکی ظاهری اعیانی و باوقار به خانه شما نمی دهند. بلکه یک خانه گرم و صمیمی و پر از آرامش را تصویر می کنند. انتخاب دستگیره سرامیکی به شدت وابسته به طرح و استایل آشپزخانه شما خواهد بود.

دستگیره های مدرن

که این روزها بیشترین رواج بین خریداران را دارند، اغلب دستگیره های ساده و شیکی هستند که معمولاً با هر سبک کابینتی همخوانی دارند. از واحدهای اداری گرفته تا واحدهای مسکونی شیک می توانند به خوبی از ظاهر و کارایی مناسب این دستگیره های استفاده کنند. به خاطر وجود پارامتر سادگی، انواع زیادی از دستگیره های مدرن در طرح ها، جنس ها و رنگ های مختلف وجود دارد که می توانید بسته به سبک هنری کابینت و آشپزخانه آن ها را انتخاب کنید.

دستگیره کودک

دستگیره های کابینت کودک طرح ها و نقش های رنگی و کودکانه ای دارند و نقش هایی که از حیوانات گرفته تا شخصیت های کارتونی را شامل می شوند. این دستگیره ها معمولاً رنگی بوده و جنسشان بسیار نرم است تا کودک به خودش آسیبی وارد نکند.

دستگیره های شاخه ای

این دستگیره ها در دسته دستگیره های مخفی کابینتی جای می گیرند که در ادامه بیشتر در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

دستگیره های توکار

این دستگیره ها حجم و فضای بیرونی زیادی نمی خواهند. در چند سال اخیر این مدل از دستگیره های کابینتی طرفدارهای زیادی پیداکرده است. چون هم جدید است، هم استفاده از آن راحت است، هم جلوه بیرونی زیادی ندارد و نیازی نیست تا حتماً با استایل آشپزخانه ست شود. برای هر نوع کابینی مناسب است و می تواند بدون خدشه واردکردن به طراح کابینت های شما، مورداستفاده قرار بگیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>