اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یو پی اس

به طورکلی یو پی اس ها بر اساس شکل مدار، توان و ظرفیت باتری در انواع مختلفی تولید می شوند که همین مسئله نیز عاملی برای قیمت های متنوع این نوع از دستگاه ها است؛ بنابراین یادگیری نکاتی در باب خرید یو پی اس مناسب می تواند نقش بسیار بااهمیتی در یک خرید رضایت بخش داشته باشد. با توجه به همین مسئله می توان مشخصه های مهم در باب خرید این نوع از دستگاه ها را شامل موارد زیر دانست:

توان موردنیاز

باید بدانید که توان دستگاه های یو پی اس برحسب ولت آمپر (VA) محاسبه می شود که به معنی حاصل ضرب حداکثر جریان مصرفی در ولتاژ دستگاه است. معمولاً این مشخصه در هر یو پی اس، در کاتالوگ روی آن درج شده است. لازم به ذکر است که مجموع توان موردنیاز دستگاه های متصل به یو پی اس نباید از 70 درصد توان اسمی دستگاه یو پی اس خریداری شده بیشتر باشد. درواقع برای مصارف عادی، معمولاً دستگاه های یو پی اس با توان 500 تا 2000 ولت آمپر کفایت می کنند. همچنین جالب است بدانید که این دستگاه ها معمولاً 3 تا 5 سال دوام داشته و قادر به تأمین برق اضطراری تا 2 ساعت می باشند.

کیفیت برق شبکه

برق شهر معمولاً دارای مشکلاتی از قبیل افزایش ناگهانی ولتاژ، نویز و افت ولتاژ می باشد و مسلماً این اختلالات می توانند باعث آسیب و ازکارافتادگی دستگاه های حساس شود. لذا لازم است که در هنگام خرید یو پی اس، به نوسانات ولتاژ و کیفیت فرکانس های برق شبکه توجه شود.

مدت زمان برق دهی

یکی از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب دستگاه یو پی اس توجه به ظرفیت باتری و مدت زمان تأمین برق اضطراری توسط دستگاه در زمان قطعی برق می باشد. درواقع توجه به متوسط تایم خاموشی در شبکه برق منطقه می تواند بسیار بااهمیت باشد چراکه اگر وضعیت محل زندگی شما به گونه ای است که خاموشی های طولانی و نامنظمی در آن اتفاق می افتد، بهتر است از یو پی اس هایی با ظرفیت بالا استفاده کنید.

همچنین باید به فعالیت این دستگاه ها در زمان قطعی برق و ضرورت آن نیز توجه داشت. چراکه به عنوان مثال، چنانچه کامپیوتر شخصی خود را به یو پی اس وصل کرده اید، باید بدانید که زمانی که به برق اضطراری نیاز دارید تا بتوانید داده های خود را ذخیره نموده و سیستم را خاموش کنید بسیار کم می باشد. پس می توان از یک یو پی اس ارزان قیمت با ظرفیت کمتر استفاده نمود.

توجه به خدمات پس از فروش

به طورکلی بسته به نوع برند، کیفیت ساخت، مقدار گارانتی و خدمات پس از فروش، یک دستگاه یو پی اس با مشخصات یکسان ممکن است باقیمت های متفاوتی ارائه شود بنابراین. بهتر است که دستگاه های یو پی اس موردنیاز خود را از شرکت های معتبری تهیه نمایید که خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسبی ارائه می دهند. چراکه این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا در مواجهه با مشکلات احتمالی مربوط به یو پی اس در آینده، راحت تر برخورد کرده و در کنار آن نیاز به سرویس های دوره ای برای دستگاه خود را نیز برطرف کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>