اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یو پی اس

به طورکلی جالب است بدانید که یو پی اس ها دارای کاربردهای متنوع و گسترده ای می باشد که در بخش ذیل به برخی از کاربردهای عمده آن اشاره می کنیم:

یو پس اس در منازل

به طورکلی می توان از یو پی اس های کوچک جهت تأمین روشنایی و برق تجهیزات الکترونیکی تلویزیون، کامپیوتر و پکیج ها و... استفاده نمود. همچنین همان طور که قبلاً اشاره شد قطع و وصل ناگهانی برق شهری می تواند باعث آسیب دیدن تجهیزات الکترونیکی شود در صورت استفاده از UPS علاوه بر در دسترس بودن همیشگی برق، امکان آسیب دیدن تجهیزات خانگی نیز به حداقل مقدار ممکن می رسد.

دستگاه یو پی اس در صنایع مختلف

دستگاه های یو پی اس در صنایع مختلف نظیر مخابرات، دفاتر خدمات پستی، بخش های ابزار دقیق و کنترل (اتاق فرمان) کارخانه ها و شرکت ها، بخش های مالی و اداری کارخانه ها، بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی و... به وفور مورداستفاده قرار می گیرد.

دستگاه یو پی اس در ادارات

امروزه با توجه به نیاز اساسی ادارات به دستگاه هایی ازجمله کامپیوتر، چاپگر، فکس و دیگر وسایل الکترونیکی و همچنین اهمیت امنیت اطلاعات و جلوگیری از دست رفتن آن ها، استفاده از یو پی اس به امری کاملاً مهم تبدیل شده است.

یو پی اس و پکیج های خورشیدی

به طورکلی سیستم های خورشیدی خود شامل تجهیزاتی متفاوتی می باشند که از آن جمله می توان به پنل خورشیدی و یو پی اس اشاره نمود. استفاده از یو پی اس در این نوع سیستم ها به ذخیره برق در سیستم کمک نموده و در کنار آن، استفاده از یو پی اس در پکیج های خورشیدی ازنظر هزینه و قیمت نیز بسیار به صرفه می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>