اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یو پی اس

پو پی اس بر اساس نوع کاربری و مکان مورداستفاده به سه دسته کلی تقسیم می شوند که این موارد شامل:

یو پی اس آفلاین

یو پی اس آفلاین یک نوع از یو پی اس می باشد که دارای یک دستگاه مصرف کننده می باشد که به شکل مستقیم با برق شهری متصل است و زمانی که شما دچار قطعی برق شوید این دستگاه فعال خواهد شد. درواقع این دسته از UPS ها هنگام قطع برق و به عنوان منابع جایگزین فعال می شوند.جالب است بدانید که دستگاه یو پی اس آفلاین قدرت حفاظتی بالایی داشته و ازجمله کاربردهایی آن می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

  • دستگاه های حضوروغیاب
  • کامپیوترهای شخصی
  • دستگاه خودپرداز
  • دوربین های مداربسته
  • ساختمان های هوشمند

یو پی اس آنلاین

در پاسخ به سؤال یو پی اس آنلاین چیست باید مطرح رد که یو پی اس آنلاین در هنگامی که برق شهر وصل است انرژی باتری های را تأمین و انرژی اینورتر را از یک تأمین کننده DC کوچک تأمین می کند و در هنگام قطع برق این انرژی توسط باتری تأمین می شود. یو پی اس آنلاین پرکاربردترین نوع UPS است و در سطح جهان بیشترین استفاده را دارد.درواقع در یک دیدگاه کلی می توان در نظر گرفت که این سیستم ها حفاظت بیشتری را تأمین می کنند و نویز برق شهر در دو مرحله در یکسو کننده ورودی باتری و اینورتر خروجی باتری فیلتر می شود.

سیستم های یو پی اس آنلاین غالباً برای تمام انواع مصارف برق ذخیره شده مناسب می باشند و در تمام انواع یو پی اس جزو کارآمدترین مدل ها محسوب می شوند. همچنین در مورد معایب آن می توان گفت که این نوع از UPS به علت کار مداوم اینورتر و رکتیفایر، فرسایش بیشتر و طول عمر کمتری دارد. همچنین قیمت بالاتری داشته، تلفات انرژی آن بالاست و حرارت زیادی نیز تولید می کند.

یو پی اس لاین اینتراکتیو

به این نوع دستگاه، یو پی اس تعاملی نیز می گویند. به طورکلی یو پی اس لاین اینتر اکتیو همان کاربردهای یو پی اس آفلاین را دارد اما باکمی تغییرات جزئی که انجام گرفته است. در این مدل شارژر باتری مستقل، اینورتر و سوییچ تبدیل منبع انرژی تماماً با ترکیبی از یک اینورتر و کانورتر جایگزین شده است که هر دو، باتری را شارژ و انرژی آن را به AC جهت خروجی ups در موارد نیاز تبدیل می کنند.

بنابراین زمانی که برق شهر فعال است اینورتر و کانورتر باتری را شارژ می کنند و زمانی که برق شهر قطع شد این مجموعه به عنوان رزرو عمل می کند. همچنین لازم به ذکر است که اغلب یو پی اس لاین اینتر اکتیو برای سامانه های کامپیوتر و چاپگر و روشنایی و حتی مکان هایی که برق شهر نوسان ندارد نیز استفاده می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>