اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


راه


محاسبه راه پله

به طور کلی نحوه محاسبه مساحت راه پله به صورتی می باشد که شامل محاسبه مساحت راه پله از پشت دیوار جانبی تا آکس دیوارهای داخلی به همراه محاسبه مساحت راه پله آکس به آکس دیوارها است.

به طور کلی در زیر بنای املاکی که شکل هندسی مشخصی ندارند، باید خانه را به چندین شکل و بدون زائده جداگانه تقسیم بندی نمود و سپس با هم جمع کرد.برای زیربنای خانه هایی که دارای شکل هندسی مشخصی هستند باید با اندازه گیری هر ضلع و توسط فرمول های مربوطه مساحت را به دست آوریم.

به طور کلی برای محاسبه زیربنای هر واحد باید بالکن های روباز و دارای سقف نیز محاسبه شوند.به یاد داشته باشید قبل از انجام مترکشی، فضاهای مفروز و مشاع باید تفکیک شوند. همچنین در زمان مترکشی فضای بین دیوارها در نظر گرفته می شود.

اگر آپارتمان دوبلکس باشد، راه پله میان دو طبقه جزئی از طبقه پایینی است و باید هر طبقه به صورت جداگانه مترکشی شده و مجموع آن ها به عنوان زیربنای ساختمان محاسبه شود.دیواری که ما بین آپارتمان و فضاهای مشاع قرار دارد، ازجمله مفروزات ساختمان به حساب می آید.

دیواری که بین دو واحد آپارتمان است، در صورتی که قسمتی از اسکلت ساختمان نباشند، دارای مالکیت مشترک است.جالب است بدانید که استفاده از اندازه استاندارد کف پوش ها یک راه سریع و هوشمندانه جهت به دست آوردن مساحت اتاق می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>