اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جهان بدون خودرو به خودی خود غیرقابل تصور است، اما غیرقابل تصورتر از آن جهان با خودروی بدون تایر است. نه تنها خودروها، بلکه تقریبا هر وسیله نقلیه ای امروز از تایر استفاده می کند. صرف نظر از تمام قسمت های خودرو، تایرها نقش اصلی را در حرکت خودروها ایفا می کنند. از این رو، انتخاب تایر خودرو، بسیار مهم است که نیازمند شناخت برندهای برتر و شناخته شده است. از این رو، در ادامه به برترین و معروف ترین شرکت های صاحب نام در زمینه تولید تایر پرداخته ایم:

1- فرانس میشلن (France Michelin)
شرکت فرانس میشلن که در شهر کلرمونت فراند واقع شده است، یکی از سه شرکت بزرگ تولیدکننده تایر در جهان محسوب می شود. میشلن لاستیک های خود را با ترکیب کاملی از عاج، سطح چسبندگی و طول عمر بالا عرضه می کند. علاوه بر برند میشلن، این شرکت همچنین دارای زیربرندهایBF Goodrich، Kleber، Tiger، Riken Kormoran و Uniroyal است که در تاریخ 28 می 1889 با این این برندها ادغام شد. در سال 1891، میشلن نخستین تایر بادی خود را عرضه کرد که اتفاقا «چارلز تارانت» با استفاده از آن نخستین مسابقه موتورسواری که مسافت طولانی به صورت پاریس-برست-پاریس داشت، را برد. این شرکت دارای طیف وسیعی از تایر برای خودروهای مختلف و فصل های مختلفی از جمله i-e Michelin defender، Michelin Pilot sport A/S 3، Michelin X-ice Xi3 و غیره است.

2- کانتیننتال (Continental)
شرکت کانتیننتال که در هانوفر آلمان واقع شده، یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده تایر در سال 2017 به شمار می رود. کانتیننتال در تاریخ 1871 به عنوان یک تولیدکننده لاستیک تأسیس شد. قدرت حرکت و توقف فوق العاده لاستیک در جاده‌های خشک و همچنین خیس، از نکات مثبت کانتیننتال است. طیف گسترده ای از تایر برای تمام فصول و تمام خودروها توسط کانتیننتال ارائه می شود که شامل Continental ProContact، EcoPlus و Continental pure contact است.

3- بریجستون دوئلر (Bridgestone Dueler)
این شرکت که در سال 1931 پایه گذاری شد، شرکتی چندملیتی در زمینه تولید قطعات خودرو و کامیون است که در شهر فوکوکا در ژاپن پایه گذاری شده است. فروش تایرهای پلاستیکی در سال 1959 آغاز شد و ایجاد کارخانه جدید در توکیو در سال 1960، نقطه عطفی بود برای برخورد با بازار در حال توسعه و سریع موتورسواری. بهترین مدل‌ها شامل Dueler H/L Alenza Plus و Turanza Serenity Plus است.

4- گودیر (Good year)
این شرکت در سال 1898 در ایالت اوهایو تأسیس شد. گودیر برای اتومبیل، تریلی و کامیون، کامیون‌های سبک، شاسی بلند، ماشین‌های رالی، هواپیما، تجهیزات کشاورزی و ماشین آلات سنگین راهداری تایر تولید می کند. نام این شرکت وام گرفته از نام مبدع لاستیک، چارلز گودیر است. بهترین مدل‌ها شامل Assurance triple tread All-season و eagle F1 Asymmetric All season است. گودیر یکی از ده شرکت برتر تولیدکننده تایر در سال 2017 است.

5- پیرلی (Pirelli)
شرکت پیرلی به عنوان پنجمین تولیدکننده بزرگ تایر جهان در میلان ایتالیا واقع شده و محصولات خود را در بیش از 160 کشور عرضه می کند و 19 واحد تولیدی در سراسر جهان دارد. پیرلی معیارهای خود را برای تولید تایر دارد و به طور موثر همیشه تمام اهداف خود را به نتیجه می رساند. بهترین مدل‌های تایر این شرکت شامل Pirelli P4 four seasons و Pirelli P Zero Nero All Season است.

6- دانلوپ (Dunlop)
این شرکت که در ژاپن واقع شده بخشی از گروه sumitomo است که در سال 1909 تأسیس شد. این شرکت در سه بخش تجاری فعالیت می کند. بخش تایر، به تولید و فروش تایر و تیوب برای اتومبیل، ماشین آلات راهداری، ماشین آلات صنعتی، ماشین‌های مسابقات رالی و موتورسیکلت تحت این برند با نام‌های دانلوپ، فالکن و … می پردازد. در 31 دسامبر 2017، این شرکت 85 زیرمجموعه، 12 شرکت مرتبط و یک شرکت وابسته داشت.

7- هانکوک (Hankook)
هانکوک هفتمین شرکت بزرگ در زمینه تولید تایر در جهان است. این شرکت در حال فروش طیف متنوعی از برندهای تایر با نام خود آن ها است، اما پرفروش ترین برندها Radial و bias-ply است که به بیش از 94 کشور در سراسر جهان می فروشد. علت شهرت تایرهای هانکوک، دوام بالا، نرمی بالا برای احساس نکردن دست اندازها و عاج خوب و قدرت چسبندگی به سطح جاده در بدترین شرایط هستند.

8- گیتی (Giti)
گیتی شرکتی با 30 هزار کارمند و 130 کارخانه در سراسر جهان، در سنگاپور واقع شده است. این شرکت طیف وسیعی از تایرها شامل Giti، GT Radial، Prime well، Runway و Dextero را تولید می کند. تایرهای گیتی در بین مشتریان شهرت خوبی پیدا کرده و برای کسب سهم بیشتر و بیشتر در این بازار به راه خود ادامه می دهد.

9- نوکیان (Nokian)
نوکیان یک شرکت فنلاندی است که تخصص آن تولید و فروش تایرهای زمستانی به بیش از 60 کشور جهان است. تمرکز نوکیان تولید تایر برای کامیون، شاسی بلند و خودروهای سنگین است. نوکیان با شهرتی که بین مشتریان خود در زمینه تایرهای زمستانی پیدا کرده، هر سال تقریبا 200 هزار تایر تولید و به فروش می‌رساند. درآمد و سود نوکیان بالاتر از برندهای برتر است، اما دلیل اینکه در جایگاه نهم این فهرست قرار گرفته، حضور در بازار محدود است.

10- تویو (Toyo)
تویو یک شرکت ژاپنی است که طیف وسیعی از تولیداتش شامل تایر برای خودرو، لاستیک‌های صنعتی و محصولات رزین مصنوعی، محصولات پولیورتان نرم و سفت، ورقه های ضدآب و لاستیک‌های ضدلرزش برای بخش‌های مختلف اتومبیل، کوسن‌های صندلی و کالاهای اسپرت است. این شرکت در طول سال ها در کشورهای متعددی توسعه یافته است و بازار منصفانه ای در میان دیگر رقبا به دست آورده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>