اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جک

به طورکلی جک بازویی که به جک پارکینگ نیز معروف است معمولاً بر روی درب های برقی لولایی نصب می شود. درواقع این محصول که بیشتر برای پارکینگ مراکز اداری و تجاری و همین طور درب ویلاها مورداستفاده قرار می گیرد، نیاز انسان به استفاده از قدرت فیزیکی برای باز و بسته شدن درب را کاملاً مرتفع می کند.

چراکه شما می توانید با استفاده از این بازوها و فشار دادن دکمه ریموت، درب برقی را به راحتی باز و بسته نمایید. یک از ویژگی های مهم جک بازویی، امکان نصب آن بر روی درب های قدیمی پارکینگ است. در صورت تمایل شما می توانید به راحتی درب منزل یا پارکینگ خود را برقی کنید که همین مسئله از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین لازم به ذکر است که جک های پارکینگ خود ازلحاظ کارکرد به سه دسته تقسیم می شوند که این سه نوع جک شامل: جک های پارکینگ پنوماتیک، جک های پارکینگ هیدرولیک، جک های بازویی الکترومکانیکی است.

جک های پارکینگ پنوماتیک

درواقع جک های پنوماتیکی مثل یک بازو عمل کرده و با تحریک فشار هوا به حرکت درآمده و در اندازه های متفاوت و رنج های فشار متفاوت در بازار موجود می باشند.

جک های پارکینگ هیدرولیک

جک هیدرولیک وسیله ای است که در آن نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد می شود. این نیرو سبب می شود که روغن غیرقابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل شود. روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار می آورد و باعث بلند شدن بار روی استوانه می شود. لازم به ذکر است که جک های هیدرولیکی عموماً به منظور استفاده در مجتمع های مسکونی و اداری پرتردد استفاده می شوند.

جک های بازویی الکترومکانیکی

اجزای جک های الکترومکانیکی به این صورت می باشد که از پوسته و آرمیچر ساخته شده است و زمانی که به استاتور ولتاژ اعمال می شود روتور شروع به حرکت می کند. در طی این فرایند روی محور روتور یک چرخ دنده مارپیچ وجود دارد که با حرکت آن، چرخ دنده دیگری را به حرکت وا می دارد که این چرخ دنده به یک میله مارپیچ نصب است که میله مارپیچ با حرکت خود مهره ای که بر روی خود دارد را به عقب یا جلو حرکت می دهد. حال این مهره می تواند به یک استوانه متصل باشد و استوانه به قسمت متحرک درب وصل باشد و باعث ایجاد حرکت درب پارکینگی بشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>