اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرده هوا

به طورکلی این دستگاه به علت برقراری دائم جریان هوا در محیط نیاز به توجه ای ویژه در امر نگهداری دارد بنابراین توصیه می شود که در صورت خرید و یا استفاده از این محصول برای تمیز نگه داشتن دستگاه پرده هوا اهمیت قائل شوید و حداقل یک بار در طی سه ماه آن را تمیز نمایید. همچنین در مواقعی که دستگاه در محیط بیش ازحد غبارآلود، پر از خاک یا چرب است، بهتر است که هر دو هفته یک بار دستگاه تمیز شود، چراکه:

وجود آلودگی هایی که بر روی چرخ های دمنده دستگاه انباشته می شود می توانند عاملی برای نامتوازن شدن آن ها شده، محور موتور را از هم ترازی خارج کرده و باعث سوختن موتور شود.گردوغبار ایجادشده باعث انباشته شدن هوا در داخل شده و سبب سوختن موتور می شود.به طورکلی با انباشته شدن گردوغبار بر روی چرخ های دمنده، دستگاه شروع به لرزیدن کرده و ایجاد صدا خواهد کرد.

پرده های هوا می توانند دستگاه های کارایی به شمار آیند چراکه اغلب در مکان های به کار می روند که در آن درها برای مقاصد عملیاتی باید باز بماند؛ که ازجمله آن ها می توان به اسکله های بارگیری و ورودی های خودرو اشاره نمود.

همچنین همان طور که می دانید هوا نوعی عایق حرارتی است بنابراین در مکان هایی که دارای درب اتوماتیک و با رفت وآمد زیاد می باشند می توان برای جلوگیری از هدر رفت گرما از آن ها استفاده کرد. جالب است بدانید که دستگاه های پرده هوا می توانند فضایی به ضخامت سه تا پنج سانتیمتری در جلوی درب رفت وآمد ایجاد نماید که عایق خوبی در برابر نفوذ گرما و یا سرما می باشد. همچنین مکان های کاربردی برای نصب این دستگاه شامل:

  • کارخانه های مواد غذایی و تولیدکننده فراورده های لبنی، پروتئینی، داروئی
  • رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ در سطح شهر، کترینگ ها
  • بیمارستان ها
  • لابی هتل ها و فرودگاه ها
  • فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های مواد غذایی، مراکز خرید
  • سردخانه ها و مکان های نگهداری مواد، گرمخانه ها
  • ساختمان های اداری، بانک ها، موزه ها
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>