اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تاورکرین


قدرت باربرداری

جالب است بدانید که قدرت باربرداری در جرثقیل های برجی مبنی بر ساختار آن ها می باشد و معمولاً این کار توسط الکتروموتورها انجام می شود. لازم به ذکر است پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکرو سوئیچ در حال کنترل است تا دستگاه بار بیش ازحد مجاز را از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد؛ بنابراین تمامی موارد بحث شده جزو قدرت باربرداری یا تناژ دستگاه منصوب می شود.

قدرت مانور بار به سمت جلو و عقب

تاور کرین ها پس از بلند کردن بار از روی زمین دارای مانور حرکت بار به سمت جلو یعنی دور از دستگاه و حرکت بار به سمت عقب یعنی به سمت خود دستگاه می باشند. همچنین لازم به ذکر است که جرثقیل های برجی باری را که بیش ازحد مجاز باربری دستگاه باشد را توسط میکرو سوئیچ های قطع کن کنترل نموده و از جلو رفتن آن خودداری می کند.

قدرت مانور گردشی دستگاه

تاور کرین ها علاوه بر قابلیت بلند کردن بار و حرکت آن به جلو و عقب دارای قدرتی و توانایی جابه جایی بار در شعاع 360 درجه می باشد و می توانند بار را به هر نقطه ی دلخواه منتقل کنند. جالب است بدانید که معمولاً این کار توسط یک یا دو الکتروموتور و یک یا دو گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی بیشتر نیز میکرو سوئیچ هایی در مواقع لزوم از دور زدن بی جای سیستم جلوگیری می کنند.

قدرت حرکت کلی دستگاه

تاور کرین ها توانایی حرکت روی زمین و انتقال کلی دستگاه از نقطه ای به نقطه ی دیگر را دارا می باشند. درواقع یکسری از مدل های این دستگاه توسط قرار گرفتن روی ریل جابجا می گردند و مدل های دیگری نیز با استفاده از زنجیرهایی که شباهت زیادی به زنجیرهای تانک دارند بر روی زمین حرکت می کنند. همچنین نوع دیگری از جرثقیل بر روی چرخ های بزرگی که همانند لاستیک هواپیما است قابلیت حرکت دارد. همچنین لازم به ذکر است که کلیه حرکت این دستگاه ها معمولاً توسط الکتروموتورهای برقی و گیربکس های بسیار قوی که دارای ترمزهای بسیار قوی نیز می باشد صورت می گیرد.

قدرت ارتفاع گیری دستگاه

به طورکلی تاور کرین ها پس از نصب و مونتاژ اولیه که توسط جرثقیل سیار انجام می گیرد جهت افزایش ارتفاع از قدرت مونتاژ دستگاه استفاده می کند و با اضافه کردن قطعه ارتفاعی قابلیت ارتفاع گیری پیدا می کنند و با کم کردن آن ارتفاع دستگاه نیز کم می گردد. همچنین لازم به ذکر است که کلیه مراحل نصب، مونتاژ، ارتفاع دادن، بستن کمربند و بسیاری از موارد دیگر می بایست موردبررسی توسط نیروهای متخصص و کارآزموده قرار گیرد. چراکه کوچک ترین اشتباه می تواند خطرآفرین باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>