اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تاورکرین

جالب است بدانید که تمام تاور کرین ها دارای شعاع حرکتی 360 درجه یا جابه جایی بار در همه ی جهت های ممکن می باشند. منظور از شعاع حرکتی نیز به معنای این است که یک تاور کرین در سه محور فضایی چه محدودیت هایی دارند؛ بنابراین بر همین اساس در این دسته بندی می توان تاور کرین را به سه دسته نوع ثابت، نوع متحرک و نوع بالارونده تقسیم کرد.

تاور کرین های ثابت

همان طور که از نام این نوع جرثقیل ها مشخص است این نوع تاور کرین ها هیچ ویژگی خاصی ندارند و برای کاربردهای معمولی مورداستفاده قرار می گیرند.

تاور کرین های متحرک

مهم ترین خصوصیات تاور کرین متحرک، شعاع عملیاتی گسترده آن است بدین معنی که در تمام جهات قابلیت حرکت داشته و می تواند در قسمت های مختلف یک پروژه به خوبی کار کند. از طرفی لازم به ذکر است که تاور کرین های متحرک نیز خود به سه دسته ریلی، جاده ای و شناور تقسیم می شوند که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند.

به عنوان مثال تاور کرین های ریلی بر روی یک ریل حرکت می کنند و تا زمانی می توانند حرکت کنند که برای آن ریل ایجادشده باشد که به نوعی محدودیت در نظر گرفته می شود. از طرفی تاور کرین های جاده ای ابعاد کوچک تری داشته و دارای مزیت نصب و راه اندازی بسیار سریع و حمل ونقل و جابه جایی گسترده می باشند، البته لازم به ذکر می باشد که قدرت حمل بار کمتری نیز دارند. همچنین تاور کرین های شناور نیز همان طور که قبلاً نیز اشاره کردیم در آب جهت ساخت وساز معادن نفتی و یا بیرون آوردن کشتی های غرق شده مورداستفاده قرار می گیرد.

تاور کرین های بالارونده

از تاور کرین بالارونده معمولاً برای ساخت بناهای مختلف مانند ساختمان استفاده می شود. این مدل جرثقیل با افزایش ارتفاع ساختمان بالا می رود و نقطه قوت آن پوشش گسترده ارتفاع است. به همین علت است که از این نوع تاور کرین در صنعت برج سازی و ساخت آسمان خراش ها و پل سازی مورداستفاده قرار می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>